Gå til innhold

Bli kjent med kirurg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble operert på offentlig sykehus for en måned siden. Det er en operasjon som de operer daglig, alså ikke noe unormalt.

Kirurgen jeg hadde tar ting veldig seriøst, og er en type som ikke oppfører seg uprofesjonelt. Er mitt inntrykk.

Nå har det seg sånn at jeg har aldri funnet en mann jeg har vert så nyskjerrig på, interissert i og dagdrømmer om..

Men så er det denne mannen da..

Herlighet.. Jeg fniser, rødmer og har null hjernekapasitet i nærheten av han. Når jeg lå på sykehuset kom han innom hver dag for å spørre om alt var i orden. Han smiler, ler og er bare så hyggelig! Men det var ofte han måtte løpe igjen, for han hadde egentlig ikke tid til å snakke.

I dag var jeg på kontroll. Han sa at han hadde gledet seg til jeg skulle komme, for han lurte på hvordan det gikk med meg.

Saken er nå avsluttet og jeg kommer nok ikke til å bli hans pasient igjen. Når jeg skulle gå tok vi hverandre i hånden og holdt unormalt lenge. Så hverandre inn i øynene hele tiden og smilte og lo litt før jeg takket han for all hjelp.

Kansje jeg overanalyser og er skikkelig teit. Men jeg har bare så lyst til å bli kjent med han!

Problemet er jo at jeg husker ikke navnet hans.. Han presenterte seg bare en gang, og det var i operasjonssalen.

Jeg var ikke fått med noen papirer eller noe annet navnet hans står på.

Hvordan kan jeg finne ut navnet hans?

Burde jeg glemme hele greia?

Jeg vet ikke om han er opptatt.

Burde kansje også nevne at jeg er i starten/midten av tyveårene og han i 30 årene.

Anonymous poster hash: c60c1...6e0

Videoannonse
Annonse
Gjest Hyssingen
Skrevet

Ring sykehuset og spør om navnet hans fordi noen du kjenner skal ha samme operasjon som du hadde og du vil anbefale ham til henne fordi han var veldig flink

• Liker 1
Skrevet

Glem det. Du er en av mange pasienter og kirurgen er forhåpentlig profesjonell, og har ikke kontakt med dere utenom helserelaterte spørsmål i saken det angikk.

Anonymous poster hash: 59ccc...aef
  • Liker 3
Skrevet

Det er jobben hans å være interessert i deg og følge opp deg.

Du overanalyserer nok bare hele situasjonen.

Er ikke noe vits å se etter en ring heller, da han ikke har lov til å bruke den.

Skrevet

Da mange kirurger har over snittet mange sexpartnere grunnet stor pågang, synes jeg bare du skal kjøre på. Magien forsvinner nok fort.

Anonymous poster hash: be10f...3f7
  • Liker 1
Skrevet

Dette er ikke noe Greys Anatomy .... våkn opp!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...