AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Noen tips til billig og bra maling? Skal male bad, kjøkken og stue. Trenger da flere typer maling. Anonymous poster hash: 8da62...b4a
Gjest Funky Punk Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 *følger med på denne tråden* Har så lyst til å male stua, men har en litt trang økonomi
smeyhoi Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 I Bergen er det et fabrikkutsalg oppe på minde som selger billig maling. Vet ikke hvor du bor da....
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 I Bergen er det et fabrikkutsalg oppe på minde som selger billig maling. Vet ikke hvor du bor da.... Min flaks i dag da, bor i Bergen. Hvor på minde er dette? Anonymous poster hash: 8da62...b4a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Litt OT.. Men! Maling er gjerne billig. Men tilbehøret er ikke det. Skal du male stua må du ihvertfall ha en rulle, rulleskaft og brett. Og et par pensler. Og tape. Og for å få det beste resultatet trenger du det beste utstyret på markedet, f.eks jordan ultimate. Skikjelig tape koster gjerne 100 kr for 50 meter. Maling kan du finne billig, maling ER som regel billig, men regnestykket blir ikke det samme når du må plusse på alt ekstrautstyret. Bare et tips. Snakker av erfaring, har malt alt av tak, lister, dører g vegger i huset, og kan skrive under på at det lønner seg å kjøpe skikkelig utstyr. Det er halve jobben. Malte boden i sommer og kjøpte billig rulle og billige koster, etter å ha malt ca 1 meter av veggen måtte jeg avbryte arbeidet, skifte, og dra på fargehandelen for å kjøpe skukkelug utstyr. Fordi det rett og slett ikke gikk an å bruke billig utstyr. Tror jeg kunne malt med hvilken som helst billigmaling, men utstyret ville jeg ikke firt en tomme på. Både pga arbeidskomfort og resultat. Just sayin, er ikke så billig å male som folk kan tro selv om 3 liter lady vegg 10 koster 150 kr, så koster utstyret du trenger ihvertfall 400 kr i tillegg. Anonymous poster hash: bccb8...40a 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 http://www.gulesider.no/f/fl%C3%BCgger-farve-minde:84589633 Anonymous poster hash: 86565...55a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Litt OT.. Men! Maling er gjerne billig. Men tilbehøret er ikke det. Skal du male stua må du ihvertfall ha en rulle, rulleskaft og brett. Og et par pensler. Og tape. Og for å få det beste resultatet trenger du det beste utstyret på markedet, f.eks jordan ultimate. Skikjelig tape koster gjerne 100 kr for 50 meter. Maling kan du finne billig, maling ER som regel billig, men regnestykket blir ikke det samme når du må plusse på alt ekstrautstyret. Bare et tips. Snakker av erfaring, har malt alt av tak, lister, dører g vegger i huset, og kan skrive under på at det lønner seg å kjøpe skikkelig utstyr. Det er halve jobben. Malte boden i sommer og kjøpte billig rulle og billige koster, etter å ha malt ca 1 meter av veggen måtte jeg avbryte arbeidet, skifte, og dra på fargehandelen for å kjøpe skukkelug utstyr. Fordi det rett og slett ikke gikk an å bruke billig utstyr. Tror jeg kunne malt med hvilken som helst billigmaling, men utstyret ville jeg ikke firt en tomme på. Både pga arbeidskomfort og resultat. Just sayin, er ikke så billig å male som folk kan tro selv om 3 liter lady vegg 10 koster 150 kr, så koster utstyret du trenger ihvertfall 400 kr i tillegg.Anonymous poster hash: bccb8...40a Kommer langt med enkelt malebrett med rull og en par pensler og gamle aviser og litt pertentlighet. Nytter ikke å kjøpe seg dyrt utstyr og så slavre i vei med malestokk og "luksus" utstyr. Og en god krakk eller en stol til å stå på er det greit å ha. Anonymous poster hash: 86565...55a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Kommer langt med enkelt malebrett med rull og en par pensler og gamle aviser og litt pertentlighet. Nytter ikke å kjøpe seg dyrt utstyr og så slavre i vei med malestokk og "luksus" utstyr. Og en god krakk eller en stol til å stå på er det greit å ha. Anonymous poster hash: 86565...55a Utstyret er faktisk halve jobben. Hvis du hadde vært vant med det beste så ville du skjønt det den dagen du skulle male med billig trash. Var og hjalp noen venner med husmaling en gang, pensler fra europris... Hadde malebutikken vært litt nærmere ville jeg kjøpt min egen kost. Det er både tyngre og mer tidkrevende, og gir et dårligere resultat å bruke billig utstyr. Anonymous poster hash: bccb8...40a 1
Gjest Funky Punk Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Utstyret betyr mye dersom man maler mye og ofte. Man trenger ikke det dyreste og beste dersom man har lyst til å male et par vegger
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Jeg liker maxbo sin "harmoni uten"-maling. Husker ikke prisen nøyaktig, men ikke av de dyreste. Anonymous poster hash: d9704...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå