Gå til innhold

Feelunique og tilbakebetaling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er ørten tråder om det samme, men jeg må visst ha det inn med en teskje :) For i dag kom en bestilling som havnet over 200,- og jeg må betale noen hundrelapper ekstra i fortolling.

Tilbakebetaler Feelunique fremdeles? Hørte et rykte om at de ikke gjorde det, men på siden deres står det jo at de refunderer ekstragebyr..

Hvordan går jeg fram? Skal jeg bare ta bilde av kvitteringen når jeg har betalt det som blir ekstra og sende dette inn via mail? Hva er mail adressen? Må beløpet skrives i pund eller kroner?

Håper på svar :)

Anonymous poster hash: 60636...a95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De betaler tilbake fortsatt. Søk på VAT eller TAX på hjelpesiden deres så kommer det et skjema du kan fylle ut og legge ved bilde av kvittering.

Skrevet

De betaler tilbake fortsatt. Søk på VAT eller TAX på hjelpesiden deres så kommer det et skjema du kan fylle ut og legge ved bilde av kvittering.

Takk for svar :) Tenker du på DETTE skjemaet?

Nå spør jeg sikkert dumt her, men må jeg oppgi kontonummeret mitt og summen i pund? Eller har de kanskje detaljene inne i systemet fra før..

Skrevet

Takk for svar :) Tenker du på DETTE skjemaet?

Nå spør jeg sikkert dumt her, men må jeg oppgi kontonummeret mitt og summen i pund? Eller har de kanskje detaljene inne i systemet fra før..

Neida, de betaler tilbake på det kontonummeret betalingen kom fra. Jeg skriver summen i pund :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg tror faktisk jeg tråkka i salaten nå nettopp.. Min mor hentet pakka meg for meg på posthuset og la ut for ekstragebyret, så nå står naturligvis hennes bankkort på kvitteringen. Det er jo et annet bankkort enn hva jeg betalte med for selve produktet på Feelunique, så nå får jeg vel ikke de ekstrautgiftene refundert?

Huff da, dette ble kompliserte saker :P Har ihvertfall lært til neste gang.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg tror faktisk jeg tråkka i salaten nå nettopp.. Min mor hentet pakka meg for meg på posthuset og la ut for ekstragebyret, så nå står naturligvis hennes bankkort på kvitteringen. Det er jo et annet bankkort enn hva jeg betalte med for selve produktet på Feelunique, så nå får jeg vel ikke de ekstrautgiftene refundert?

Huff da, dette ble kompliserte saker :P Har ihvertfall lært til neste gang.

Hvilket kort du har betalt gebyret med er likegyldig. Kortnummeret står jo ikke på kvittering fra posten. Du mailer dem kvitteringen fra posten og opplyser om hvilket kort du betalte feelunique med. Til det kortet blir pengene ført tilbake.
Skrevet

Ok. Takk skal du ha :)

Skrevet

En liten oppdatering:

Fyllte ut VAT og Customs Tax skjemaet på Feelunique og la til bilde av kvitteringen (trodde jeg) som attachment og klikket send. Fikk etter det en email fra kundeservice om at jeg ikke hadde sendt en attachment, eller dvs, de fikk ikke opp bildet. Jeg bruker en Macbook Pro og bildene er lagret i Iphoto.

Noen som har opplevd noe av det samme? Og vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet?

Skrevet

En liten oppdatering:

Fyllte ut VAT og Customs Tax skjemaet på Feelunique og la til bilde av kvitteringen (trodde jeg) som attachment og klikket send. Fikk etter det en email fra kundeservice om at jeg ikke hadde sendt en attachment, eller dvs, de fikk ikke opp bildet. Jeg bruker en Macbook Pro og bildene er lagret i Iphoto.

Noen som har opplevd noe av det samme? Og vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet?

Da svarer du fra epostklienten din - og legger ved bildene på nytt. Det har sikkert vært noe galt med opplastningen fra datamaskinen til skjemaet når du fylte ut det.

Evt send en ny mail direkte fra eposten din, ikke bruk skjemaet, til [email protected].

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...