AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Vi har vært sammen i 4,5 måneder, og jeg har litt lyst at vi kan ta et bilde sammen til jul ihvertfall, fordi det er litt fint å ha. Vi har ikke tatt et eneste bilde sammen enda, fordi begge er helt utrolig ufotogene, og jeg må sikkert tvinge han for å få tatt bilde med han til jul også. Jeg har speilrefleks, så problemet er ikke kamera, men hvordan gjør dere det? Tenker å bruke selvutløser da, for noe fjortiss-kyssebilde vil jeg ikke ha Men hvordan tar dere bildet? Sitter dere? Og sitter jenta på fanget, eller står dere? Jeg tenker at det er veldig kjekt å ha et bilde, siden dette er første jula vår, sånn at jeg kan putte det i en fotobok Anonymous poster hash: 62ad0...98b
FruHudson Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Jeg synes det er fint når man har med fra skuldrene og opp, og at man bare holder ansiktene mot hverandre, nesten kinn mot kinn eller at jenta hviler hodet litt på skuldra til gutten. Trenger ikke noe mer enn at begge smiler fint er ikke så glad i sånne helfigurs poseringsbilder
Gjest SweetSunshine Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Skal dere feire alene? Hvis ikke er det vel bare å spørre familien om hjelp? Hvis begge er "ufotogene" så tror jeg bare at jeg hadde prøvd meg frem med ulike poseringer så begge er fornøyd med hvordan dere sitter. Få gjerne en søster/bror/noen med tålmodighet til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Dere kan jo prøve litt forskjellig. Sitte attmed hverandre i sofaen er heller ikke så dumt. Eller sitte under juletreet. Anonymous poster hash: b73d2...483
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 jeg og kjæresten har vært sammen i 2 og et halvt år, og vi har fortsatt ingen bilder sammen han har ingenting imot å bli tatt bilde av, men jeg HATER det Anonymous poster hash: f150d...57f
heihei123 Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Gjør det enkelt! Smil og vær naturlig. Det blir nok kjempefint :D
Veggdyret Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Jeg og samboer har ett bilde sammen som er tatt på en fest, men vi kysser ikke, bare står ved siden av hverandre. Pluss noen kyssebilder tatt med elendig webcam som aldri vil bli vist frem til noen som helst. Vårt første "parbilde" blir nok et familiebillde med barnet vårt også...da har vi vært sammen i 6 år.
skyflakes Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Vi (jeg) tar en hel haug med selfies som aldri skal vises rundt til omverden Eller er vel de fleste parbilder av oss tatt av andre på fest e.l. Sitter ved siden av hverandre i sofaen etc. Jeg liker slike "enkle" bilder, som ikke virker så påtatte eller kleine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå