Gå til innhold

Bestilte noe fra Expert til butikk - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på Experts nettside, fant det jeg skulle ha, klikket på hvilken butikk det skulle sendes til, skrev inn kontaktinformasjonen min, bestilte det. Da med slik ordning at jeg henter det i butikk etter to timer og betaler der.

Men jeg har ikke fått noen mail eller tekstmelding. Kom opp sånn bekreftelseside etter jeg bestilte, men det er det. Kommer det noe varsel når jeg kan hente den? Og så husker jeg ikke hvilken butikk jeg bestilte til, det var ikke på lager på min lokale så jeg klikket på en annen her i området, men husker ikke hvilken.

Logget meg ikke inn eller noenting heller, så finner det ikke igjen... :sjokkert:

Hjelp!!!

Anonymous poster hash: 267b7...6a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fylte vel inn en epost eller mobilnr du skulle få varslingen på? Det vil komme navnet på stedet du kan hente varen din hos, om jeg husker rett.

Skrevet

Dersom det står at du kan hente varen etter to timer, så vil den være tilgjengelig da. Om du er usikker, kan du alltids prøve å ringe til butikken du valgte å hente varen i, og høre med dem om det er noe spesielt du trenger å ha med deg.

Skrevet

Du får bare ringe rundt til de forskjellige etter du har mottat tekstmeldingen da, ikke stort annet å gjøre.

Skrevet

Du fylte vel inn en epost eller mobilnr du skulle få varslingen på? Det vil komme navnet på stedet du kan hente varen din hos, om jeg husker rett.

Det stod ingenting om varsling, tror jeg... Regnet bare med at det kom, slik det vanligvis gjør, men har ikke dukket noe opp. Skrev inn både mail og tlf.nummer!

Dersom det står at du kan hente varen etter to timer, så vil den være tilgjengelig da. Om du er usikker, kan du alltids prøve å ringe til butikken du valgte å hente varen i, og høre med dem om det er noe spesielt du trenger å ha med deg.

Men jeg vet ikke hvilken butikk jeg bestilte den til!

Merker jeg må begynne å lese ting nøyere...

Skrevet

Ts husker ikke hvilken butikk h*n bestilte til :)

Anonymous poster hash: d4ad2...257

Skrevet

Men jeg vet ikke hvilken butikk jeg bestilte den til!

Merker jeg må begynne å lese ting nøyere...

Oops, jeg må visst også begynne å lese ting nøyere!

Mitt forslag er da å ringe kundesenteret. Siden du har oppgitt navn, bør det være mulig for dem å søke deg frem.

Skrevet

Så hvordan gikk det TS?

Fant du butikken og fikk du noe form for varsel?

Skrevet

Så hvordan gikk det TS?

Fant du butikken og fikk du noe form for varsel?

Fikk en tekstmelding om at jeg kunne hente ordren min i butikk X. Så jeg overlevde!!! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...