AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Vekslet et par meldinger med flørten søndag kveld. Fikk positiv respons, og var fornøyd med svaret. (Jeg insja (på sett og vis) og det virket som han likte det). Et par dager senere dro han på jobbreise. Nå skal han farte rundt i landet i ukene frem not jul. Jeg har ikke hørt noe fra ham siden søndag. Han er ikke typen som sender en sms om dagen, men i "gode perioder" tar han i hvertfall initiativ en gang i uka. Er det teit av meg å bekymre meg fordi jeg ikke har hørt noe fra ham siden han dro? Han reiser sammen med 7 kollegaer.Anonymous poster hash: c339a...375
OppNedPåAlt Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 I gode perioder tar han kontakt en gang i uka sier du. Det har ikke gått en uke enda Han jobber og er sosial, hvis du har lyst å ha kontakt med han, send en selv!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 I gode perioder tar han kontakt en gang i uka sier du. Det har ikke gått en uke enda Han jobber og er sosial, hvis du har lyst å ha kontakt med han, send en selv! Jeg hadde bare en liten forhåpning om at jeg skulle få en melding i det han dro, eller en av de første dagene, som en slags "cred" for at jeg insja. Men for menn betyr kanskje ikke sms så mye? Nå er han jo bortreist, så vi får jo ikke møttes allikevel - og da ser han kanskje ikke "poenget"? Bør jeg heller smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer når han kommer tilbake? Anonymous poster hash: c339a...375
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg tolker deg slik at denne "flørten" er en venn med fordeler. For i datingfasen ville kontakt en gang i uka vitne om lunken interesse. Hvorfor skulle han i så fall ta kontakt? Dere kan jo ikke treffes før etter jul, og på jobbreise kan det være både kolleger og andre å ligge med. Om dere dater så er hele opplegget veldig snodig. Anonymous poster hash: e8dca...611 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 (endret) Jeg tolker deg slik at denne "flørten" er en venn med fordeler. For i datingfasen ville kontakt en gang i uka vitne om lunken interesse. Hvorfor skulle han i så fall ta kontakt? Dere kan jo ikke treffes før etter jul, og på jobbreise kan det være både kolleger og andre å ligge med. Om dere dater så er hele opplegget veldig snodig. Anonymous poster hash: e8dca...611 Tråden er ryddet for slettet innhold. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: c339a...375 Endret 29. november 2013 av irrlys
Adhara Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Jeg tolker deg slik at denne "flørten" er en venn med fordeler. For i datingfasen ville kontakt en gang i uka vitne om lunken interesse. Hvorfor skulle han i så fall ta kontakt? Dere kan jo ikke treffes før etter jul, og på jobbreise kan det være både kolleger og andre å ligge med. Om dere dater så er hele opplegget veldig snodig. Anonymous poster hash: e8dca...611 Samtidig, er du klar over hvor mange menn som forklarer oppførselen sin med at "de bare ikke er som andre menn"? Anonymous poster hash: 9868e...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå