Gå til innhold

slettet iphone-app ved en feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min (14 måneder) drev og dillet med iphonen min, og greide dessverre å slette noen av appene.. Noen av disse, blant annet menstruasjonskalenderen min, inneholdt masse data som jeg absolutt ikke ville miste.

Noen som vet om det er noen mulighet for å få tilbake dataene hvis jeg laster ned app'en igjen???

Anonymous poster hash: 68ec1...9d2
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Husker ikke hvordan det er med iPhone, men på android så mister man infoen dersom man ikke har logget seg inn via f.eks facebook eller google+ i appen

Men det er om hele appen er avinnstallert da.

Om man bare har fjernet den fra siden, men at den fortsatt ligger under programmer, så blir det ikke slettet

Du får nesten bare sjekke der hvor alle appene ligger (under programmer eller noe), eller laste ned på nytt og se om du får inn all infoen igjen

Endret av Funky Punk
Skrevet

Takk for svar :) Jeg tror ikke det er noen sånn liste over programmer på iphone, jeg greier i hvert fall ikke finne den. Det virker som, på iphone, at appen er avinstallert i det man sletter den :( Men jeg prøver å finne ut mer om en eventuell liste over programmer!

Tør ikke laste den ned på nytt ennå, er så redd for at jeg da i såfall uansett får en ny "nullstilt" versjon, og at det da iallefall ikke er noen sjans til å finne igjen dataene jeg hadde lagret der før..

Gjest Funky Punk
Skrevet

Får du sett om det står at den allerede er innstallert når du går inn i appstore og ser på den appen da?

Skrevet

Fikk heldigvis løsningen nå av en iphone-kyndig kollega :) Icloud tar sikkerhetskopi hver dag av alt innholdet på telefonen, og siden sønnen min slettet disse appene etter at siste sikkerhetskopi ble tatt, kan jeg bare nullstille hele telefonen og så velge å hente inn siste sikkerhetskopi når jeg restarter telefonen!

Men tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg uansett :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Så flott :danse:

Også får du passe godt på neste gang han leker med telefonen :fnise: Min nevø har klart å slette noe apper nå og da på min telefon, men heldigvis så har det gått greit...enn så lenge :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...