Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om jeg skal melde meg inn i bokklubben.no. Er det noen som vet hvordan det fungerer? Koster det ett fast beløp i mnd, eller må man avbestille eventuelle bøker?

Håper noen kan hjelpe! :)

- mia pia

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Avbestille bøker innen en angitt frist

Endret av Millimani
Gjest Raindrops
Skrevet

Du må avbestille bøkene om du ikke skal ha dem, da betaler du ingenting. For å gjøre det veldig enkelt kan du laste ned bokklubben-appen og bruke den til å avbestille heller enn å logge inn på nettsiden hver gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tusen takk for raskt svar! :) Så vidt jeg ser fra nettsiden er det kun en bok i mnd som er hovedbok? Tror kanskje bokklubben har fått seg et nytt medlem! :biggrin:

Edit: Meldte meg inn, og fant ut av det! :)

Endret av mia pia
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det er som regel én hovedbok om gangen ja, og ca en gang i måneden. Jeg er veldig fornøyd med å være med i bokklubben, og har vært med siden 2001. Jeg tar imot de hovedbøkene jeg ønsker, og avbestiller de jeg ikke ønsker. Kanskje jeg ønsker akkurat de bøkene en annen gang, men da er det bare å bestille så får jeg de tilsendt. Enkelt og veldig greit! Kan også verve noen, hvis jeg ønsker det, men det har jeg faktisk aldri gjort. Fine vervepremier å få, men man må ofte betale deler av vervepremien selv. Dog er vervepremiene så fine at de er absolutt verdt det om jeg må betale litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...