Gå til innhold

Og så ble det stille...Eller er jeg hysterisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2e986...017

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flørten min dro på jobbreise på tirsdag. Skal farte rundt i Norge frem til jul. Søndag vekslet vi et par meldinger - jeg fikk en god følelse av det (har vært litt usikker på hvor jeg har ham). Men nå har jeg altså ikke hørt noe fra ham siden søndag kveld. Han er ikke av typen som sender meldinger i hytt og pine, men jeg trodde jeg skulle høre litt mer fra ham nå... Han reiser sammen med flere andre (mellom 5 og 10 stk), de har lange transportetapper og jobber det meste av kvelden. Er det forståelig at jeg ikke har hørt noe (ennå)?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Helt ærlig?

Jeg hadde ikke sittet og ventet på en melding. Jeg hadde levd livet som normalt og tenkt at menn som er interesserte også er i stand til å vise interesse.

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Helt ærlig?

Jeg hadde ikke sittet og ventet på en melding. Jeg hadde levd livet som normalt og tenkt at menn som er interesserte også er i stand til å vise interesse.

Du ville ikke vist interesse selv altså?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Du ville ikke vist interesse selv altså?

Dersom jeg hadde vært interessert, så hadde jeg vist interesse. Dersom mine kontaktforsøk ble møtt med taushet i mange dager, ville jeg ha tatt det som et tegn på at vi var langt fra hverandre og latt vær å ta kontakt.

Skrevet

Dersom jeg hadde vært interessert, så hadde jeg vist interesse. Dersom mine kontaktforsøk ble møtt med taushet i mange dager, ville jeg ha tatt det som et tegn på at vi var langt fra hverandre og latt vær å ta kontakt.

Ham svarer alltid, og som regel ganske kjapt også. Og i helgen var det jeg som tok initiativ. Det ble veldig godt mottatt, men jeg har ikke hørt noe fra ham siden. Som sagt; dette er forsåvidt normalen...Det er bare hvis det blir unormalt lenge stille fra meg at han tar kontakt. Men betyr det at han ikke er interessert? Selv om han ikke er overivrig på sms, pleier han å være veldig gira når vi endelig møtes...

Det er bare at JEG liker å sende sms for å vise at jeg tenker på ham, og dermed "forventer" jeg det samme tilbake.. Men dette er kanskje feil av meg?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...