Gå til innhold

Forvirret og rådløs..hva skal jeg velge? Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den... Jeg klarer ikke å leve med mitt eget tynne hår.. Har forsøkt å sette på tape extensions som jeg selv kjøpte, men dette ble kastastrofe da limet ikke ville ut igjen av håret.. Så å kjøpe tape billig over nett, gjør jeg ikke igjen..

Jeg har kommet over en frisør, som er dreven på double hair extensions og skryter dette opp i skyene, kvaliteten er visst så bra at håret kan man ha i minst 2 år ved riktig pleie og behandling.. Hun og jeg kom frem til at den mengden jeg trenger, vil koste meg 10.200 kr da med påsetting inkludert.. Og heising ca hver 8 ukene for 700 kr..

Hvor troverdig er dette? At håret skal holde minimum 2 år? Jeg tenker jo at det kan være en invistering hvis det faktisk er så bra, for jeg vet med meg selv at jeg vil være extensions slave resten av livet.. Men samtidig blir jeg også litt nervøs når jeg skal bruke så mye penger på en gang...

Skal jeg ta sjangsen? Er det bedre å gå ett annet sted? Noen anbefalinger?

Anonymous poster hash: 8aa81...872
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare men er også nysgjerrig på om du får noen innspill her så bumper tråden.. jeg er på nippet til å bestille time til extensions selv nå...

Anonymous poster hash: 538c7...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...