AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Prøver å finne tittelen på en bok jeg leste for mange herrens årsiden. Det handlet om en kar som hadde tatt seg jobb på et psykiatrisk institutt i Ringerike/Buskerud på 60-70 tallet. Boken var basert på hans ekte erfaringen med yrket og det som skjedde på salen han jobbet på. Den het "Sal" ett eller annet nummer... Dessverre er det ikke bare bare å søke på Sal for å finne en bok :D Så om noen kjenner igjen boka og vet navnet, hadde jeg blitt veldig glad! Anonymous poster hash: ef8c9...e00
Sugar&Spice Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Kan det være denne? http://bokelskere.no/bok/23-salen/220810/ Ingvar Ambjørnsen - 23-salen 1
Sugar&Spice Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 (fant den forresten rimelig kjapt med googlesøket "bok psykiatri sal" ) 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jaaaaaaaaaaaa! :D Jeg søkte på "sal psykiatri bok" så fikk jeg opp en haug med salmer fra bibelen... Tusen takk Anonymous poster hash: ef8c9...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå