Jordbærkake Skrevet 1. desember 2013 #21 Skrevet 1. desember 2013 Her er forresten min forlovelsesring
skruf Skrevet 1. desember 2013 #22 Skrevet 1. desember 2013 Har overflaten på disse holdt seg matt? Vi vurderer også gifteringer med en børstet overflate, men har hørt at disse blir blanke ganske fort.. De var veldig fine da Vi fikk med et slags pusseskinn som vi pusser over ringene med i ny og ne, tar sånn ca 2sek å gjøre det:) Hvis ikke hadde de sikkert blitt blanke ja.
Solstrålejenta Skrevet 2. desember 2013 #23 Skrevet 2. desember 2013 Her er min forlovelsesring og giftering 😊
Hvitløk Skrevet 2. desember 2013 #24 Skrevet 2. desember 2013 Har en enkel forlovelsesring i hvitt gull, med en stor diamant på. Typisk amerikansk. Gifteringene blir gullbånd i gult gull, ganske tradisjonelle.
Fashionistaen Skrevet 5. desember 2013 #25 Skrevet 5. desember 2013 Akkurat nå bruker vi bare noe midlertidig, men vi har tenkt til å bruke disse som gifteringer. De kjøpes inn til neste år en gang Utrolig elegante og behagelige å ha på seg, og ikke minst veldig oss! 2
Vela Skrevet 6. desember 2013 #26 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Forlovelsesringen min. Giftering er ikke kjøpt inn enda Endret 6. desember 2013 av Vela
Lillywhite Skrevet 8. desember 2013 #27 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Jeg ønsket noe litt spesielt, ettersom jeg alltid har vært svak for safirer, og fikk en ring med mange middelstore steiner av god kvalitet rundt hele ringen. Veldig fornøyd, ønsket noe som skilte seg ut uten å være for pragende. Edit: Det er snakk om forlovesesring, vi er ikke gift ennå. Tror nok gifteringene blir forholdsvis enkle. Endret 8. desember 2013 av Lillywhite
Gjest Frugull Skrevet 9. desember 2013 #28 Skrevet 9. desember 2013 Vi har gifteringer hvor det er ett hvitt gulls parti på sidene og gull i midten. Min har 15 diamanter rundt... Min mann er gullsmed å laget disse selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå