Gå til innhold

Hvordan ser ringen din ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig nyskjerrig på å se hvordan ringene deres ser ut, både forlovelse og gifte. er det noen som vil vise bilder? :)

Anonymous poster hash: c0268...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke gift, men forlovelsesringen en flettet i hvitt gull med noen små diamanter. Har ikke bilde her nå!

Skrevet

Forlovelsesringen er i hvitt gull med en stor diamant som omkranses av en bølge på hver side av små diamanter som går nedover på siden av ringen. Litt vanskelig å forklare, men ingen typisk forlovelsesring.. Gifteringene har vi ikke kjøpt, men vi er ute etter noen som er helt enkle i gull uten diamanter. Altså, veldig trad.

Skrevet

Vi har ganske brede ringer, navn gradert med platina på utsiden. Min har 3 hjertediamanter og navnet til mannen og min mann bare navnet mitt. Designet selv.

Anonymous poster hash: 63039...d06

Skrevet

A4003005_A4003%20HG_2727d1_rszd.jpg

Forlovelsesringene. :)

Anonymous poster hash: 0fae6...f7f
Skrevet

93baf44d-7a1f-430e-bfcc-28a3ff52b544_zps

Et dårlig mobilbilde av forlovelsesringen, synes ringen er helt fantastisk fin :)

• Liker 1
Skrevet

Et dårlig mobilbilde av forlovelsesringen, synes ringen er helt fantastisk fin :)

for en nydelig ring! :strix:

Skrevet

for en nydelig ring! :strix:

Tusen takk, er selvfølgelig veldig enig! Flink mann som vet hva kjæresten vil ha ;)

Skrevet

Har forlovelsesring i hvitt gull med middels stor diamant i midten. Verdens vakreste selvsagt :rodmer:

Skrevet

Vi har skikkelig kjedelige 3.5 millimeters ringer i gult gull.

Som mannen min sa: nå skulle vi gifte oss, og da skulle det synes! Og det gjør det jo. Ringene er så fantasiløse og "gifteringsaktige" at ingen kan være i tvil. Er i grunnen veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: cd207...cbb
Skrevet

Vi har skikkelig kjedelige 3.5 millimeters ringer i gult gull.

Som mannen min sa: nå skulle vi gifte oss, og da skulle det synes! Og det gjør det jo. Ringene er så fantasiløse og "gifteringsaktige" at ingen kan være i tvil. Er i grunnen veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: cd207...cbb

Bortsett fra at våre er litt bredere, så har vi også helt enkle gifteringer. Tidløst og fint synes jeg:)

Skrevet

Har ringer fra denne siden: http://handwovenbands.com

Fantastisk fornøyd med resultatet! Og servicen var ypperlig. Til tross for at de var håndlaget tok det ikkje meir enn ein mnd før me mottok dei:)

Anonymous poster hash: 9fc6f...13b

Skrevet

Kjempefin! :) Lov å spørre om hvor mye den kostet?

Skrevet

Kjempefin! :) Lov å spørre om hvor mye den kostet?

Takk :) Tror han betalte ca 5000 hos Bjørklund, kunne ikke finne den igjen på nettsiden deres dessverre.

Skrevet (endret)

Her er min, uskarpt bilde men.

post-68423-0-95268700-1385898265_thumb.j

Endret av Ahs
Skrevet

Fiseringen?

Anonymous poster hash: e8cf8...c87
Skrevet

Her er min forlovelsesring.....

Enten setter vi i to diamanter til....eller så skal jeg ha en alliansering med 5 diamanter i.....

post-4259-0-03361500-1385908835_thumb.jp

post-4259-0-21313100-1385908910_thumb.jp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...