AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Vi har vært bestevenner siden 8 klasse. AHun er verdens beste. Vi gjør så mye gøy sammen. Har til og med kallenavn til hveandre og når hun er glad er hun så herlig å være med. Vi gir hverandre masse klemmer osv. Men nå kommer den negative siden opp. Hvis vi er med flere personer snakker hun nedlatende til meg, og forteller de andre hvor idiotisk jeg er. Hun rakker ned på meg. Innimellom blir hun drit sur uten grunn og skriver masse dritt mot meg. En gang da jeg skrev jeg ikke kunne finne på noe ble hun forbanna. Men det som sårer meg enda mer er at jeg har fått meg "kjæreste". Da jeg sa daten gikk bra skrev hun bare "ok". Hun var absolutt ikke glad på mine vegne. Og da jeg grudde meg før daten sa hun også bare ok.. Hun sa engang hvem hun følte hadde støttet henne på ungdomsskolen. Hun nevnte 3 personer hun så vidt var med. Men meg.. som støttet hun vær eneste dag, og ja, faktisk var med henne vær eneste dag ble ikke nevnt. Jeg dro hjem til henne etter skolen nesten hver eneste dag. Nå er jeg dritt lei. Når hun slenger dritt til meg holder jeg maska og later som ingenting, men nå sprekker jeg snart. Jeg blir faktisk såret, noe hun ikke forstår. Anonymous poster hash: 154e3...e08
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Finn deg noen skikkelige venner i stedet du! Anonymous poster hash: 098b8...199
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Hun er ikke en ekte venn, kjenner til typen Dritt i henne, du er bedre enn det. Bare kutt kontakten, punktum. Anonymous poster hash: 0dea8...617
Herandjetzt Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 (endret) Hvor gamle er dere? Hvis dere er mellom 16 og under 20, så er det ikke uvanlig at folk vokser fra hverandre. Kanskje passer dere ikke sammen like godt mer? Kanskje er hun rett og slett en bitch? Kanskje mener hun du er en bitch, selv om du kanskje ikke er det? Uansett, snakk med henne ansikt til ansikt (høres ut som dere skriver på Facebook eller noe, det er ikke å snakke sammen), og gå ikke rundt grøten. Ikke vær sint, men saklig. Kanskje finner dere ut at dere ikke er bestevenner mer, men slikt skjer. Om du bor på et lite sted kan ubetydelige konflikter få idiotiske konsekvenser for dere begge. Dere blir kanskje fiender fordi det "bare er slik liksom". Endret 29. november 2013 av Herandjetzt
Gjest Coolaid Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Har opplevd å være kompis med noen gjennom ungdomsskolen og videre men etter hvert som jeg fikk selvtillit og øynene opp, oppdaget jeg at jeg faktisk ble behandlet veldig respektløs. Disse er mer bekjente enn kompiser i dag. Jeg ønsker ikke å være særlig kompis med mer, og har skaffet nye omgangskretser med folk som behandler meg som jeg fortjener. Syns du skal ta igjen når det skjer at bestisen din behandler deg ille. Dersom hun ikke forstår hintet ville jeg enten sagt ifra eller trukket meg bort fra henne. Gjør det som er rett for deg men stå opp for deg selv, og krev respekten du fortjener. Så er du mer lykkelig etterpå
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Hvor gamle er dere? Hvis dere er mellom 16 og under 20, så er det ikke uvanlig at folk vokser fra hverandre. Kanskje passer dere ikke sammen like godt mer? Kanskje er hun rett og slett en bitch? Kanskje mener hun du er en bitch, selv om du kanskje ikke er det? Uansett, snakk med henne ansikt til ansikt (høres ut som dere skriver på Facebook eller noe, det er ikke å snakke sammen), og gå ikke rundt grøten. Ikke vær sint, men saklig. Kanskje finner dere ut at dere ikke er bestevenner mer, men slikt skjer. Om du bor på et lite sted kan ubetydelige konflikter få idiotiske konsekvenser for dere begge. Dere blir kanskje fiender fordi det "bare er slik liksom". Greia er at vi passer veldig godt sammen. Ekstremt godt. Så når hun først er i god humør er det bare fantastisk å være med henne. Fordi begge to er like "gale". Vi finner på masse gøy. Derfor klarer jeg ikke gi slipp. Ingen av de andre vennene kan jeg gjøre så mye med.. Anonymous poster hash: 154e3...e08
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Ååå, venninna mi er så teit assaaa! Anonymous poster hash: 27dd3...da8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Ååå, venninna mi er så teit assaaa! Anonymous poster hash: 27dd3...da8 Ja, veldig morsomt.. hun ødelegger selvtilliten min totalt når hun rakker ned på meg Anonymous poster hash: 154e3...e08
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Kan det være at dere er kvinner, kanskje til og med unge kvinner?Anonymous poster hash: d6be3...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Kan det være at dere er kvinner, kanskje til og med unge kvinner?Anonymous poster hash: d6be3...0a1 Kvinner, altså voksne mennesker oppfører seg ikke sånn. Anonymous poster hash: 098b8...199
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Kvinner, altså voksne mennesker oppfører seg ikke sånn. Anonymous poster hash: 098b8...199 Burde ikke er noe annet enn gjør ikke. Slikt venninnedrama tar gjerne ikke helt slutt før 40-åra, selv om det naturligvis når en topp lenge før det.Anonymous poster hash: d6be3...0a1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Ja, veldig morsomt.. hun ødelegger selvtilliten min totalt når hun rakker ned på meg Anonymous poster hash: 154e3...e08 Du får gro deg litt ryggrad! Anonymous poster hash: 27dd3...da8
Frisørdama Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Ja, veldig morsomt.. hun ødelegger selvtilliten min totalt når hun rakker ned på megAnonymous poster hash: 154e3...e08 En ekte venninne behandler deg ikke sånn!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Jeg hadde en bestekompis som oppførte seg akkurat likedan. Når jeg skulle treffe kjæreseten hans for første gang begynte han å rakke ned på meg. Han ble en skikkelig drittsekk. Saken er at han er forelsket i meg, og det har han vert i flere år. Men jeg er ikke interresert i han og det har jeg fortalt han. (Han har sakt at han er forelsket i meg flere ganger). Tror han reagere slik fordi han er irritert for at jeg ikke liker han. kanskje det er samme problem hos deg? At hun er forelsket i deg? I verste fall kan du jo bare spørre henne hva problemet hennes er Anonymous poster hash: 8d255...d21
paz Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Manipulativ og dårlig venn spør du meg. Er vel usikker på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå