Gå til innhold

Bruke øyenbrynsfarge flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt en øyenbrynsfarge fra depend, men både flasken og tuben har jo en hel del igjen, så kan jeg spare resten til en annen gang (f.eks 1 måneds tid), eller blir den ødelagt frem til det etter den er blitt åpnet?

Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: ec9b1...fff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ment å brukes flere ganger. Hvis du lukker tuben og flasken godt etter bruk, og ikke blander sammen mer enn du skal bruke hver gang, kan du helt sikkert spare resten og bruke det til neste gang :)

Skrevet

Det er ment å brukes flere ganger. Hvis du lukker tuben og flasken godt etter bruk, og ikke blander sammen mer enn du skal bruke hver gang, kan du helt sikkert spare resten og bruke det til neste gang :)

Supert :D Ja, trodde vel egentlig det, med tanke på hvor mye det var i pakken og hvor lite du faktisk brukte :P

Anonymous poster hash: 785cf...586

Skrevet

De fleste sånne øyebrynsfarge-kit varer ganske lenge, bare husk å skru lokket/tubene godt igjen og les nøye bruksanvisningen så du vet hvor mye som skal blandes hver gang :)

Har selv noe sånt liggende i skapet jeg er sikker på jeg kjøpte i fjor en gang :fnise: Bruker det ennå.

Anonymous poster hash: 0ddfb...2c0
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...