Gå til innhold

Hvem i Familien kommer dere best overnes med

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Mamma!

Dessuten hadde jeg et utrolig nært forhold til både morfar og farfar. Nå er dessverre begge to borte... :cry:

Også har jeg et godt forhold til datteren min, da :D Håper det fortsetter sånn, selv om jeg kan være litt "teit" noen ganger :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lov å si, ingen? Nuja, det er ikke så katastrofalt. Har et kjempegodt forhold til tanten min, men har aldri verken vært en typisk mamma- eller pappajente. Men likevel, går jeg greit nok overens med de fleste i familien. Ikke noe mer eller mindre. Kan også legge til, at den ene broren min har jeg aldri hatt noe til overs for, da vi alltid har hatt et noenlunde annstrengt forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer like godt overens med alle sammen, Mamma (min kjære kjære Pappa døde brått for ikke så lenge siden :-( ) og min tre år yngre bror. Vi har alltid hatt et godt samhold i familien, elsker å gjøre ting sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen i min familie som jeg ikke kommer utav det med. Men pappa og jeg kommer veldig godt overens- vi har samme interesser, samme humor og likt syn på veldig mange ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Velger ikke familien

En velger jo ikke ens familie....ingen kan noe for hvor de er født/hvilken familie de er født inn i.

(Mette Marit bør på det grunnlag ikke dømmes for hvem faren er, f.eks.) :)

Det er mange individer rundt omkring som ikke har god kjemi med familien sin. De har kanskje prøvd og prøvd, men gitt opp etter å ha brutk mye energi men ikke fått noe tilbake etter mange år. Da er det ikke annet å gjøre enn å bryte med dem, og heller satse på venner og partner.

Det er jammen ikke alle som har et uanstrengt forhold til sin familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og Pappa begge to helt klart.. De er alltid der..har aldri gjort det vanskelig for meg, støtter meg..vet at de selv har vært ungdommer...flinke med problemer...ville aldri byttet foreldre.. De er bare helt suverene foreldre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det mennesket jeg kom overens med døde i fjor vinter.

nå kommer jeg best overens med en alkoholisert gammel tante som holder seg med unge elskere i Spania...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli mamman min. men selv ikke henne har jeg et så altfor godt forhold til :-(

huff da :-( :klem:

Jeg kommer egentlig godt overens med alle i familien, men mest med Mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hulderjenta

Pappa er den i familien jeg kommer aller best overens med. Han er min store helt! :D

(Men min kjære Huldermann er jo blitt min familie han og, og han er den jeg kommer aller best overens med!) :kysse:

(Er en smule trøtt, skrev dobbelt opp av noe. Måtte inn og rette...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Synes jeg går like godt overrens med alle jeg... Men jeg og mamma har et veeeeldig godt forhold. Sånn venninne-opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...