Gjest King James Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Hvem i deres familier kommer dere best overens med ? jeg kommer nok best overnes med min Søster som er 2 år yngre en meg.
Sarabi Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 Går best overens med lillesøster jeg og... Jeg er 7 år eldre enn henne..
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #3 Skrevet 10. mai 2004 Det kommer litt an på hvor langt ut i familen du mener - jeg kommer best overns med mamma og kusina mi :-)
Gjest Madley Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 Broren min som er to år yngre enn meg. Men det har ikke alltid vært sånn!! For bare et par år siden var vi omtrent ikke på talefot engang...
Gjest Poirot Skrevet 10. mai 2004 #5 Skrevet 10. mai 2004 Mamma og pappa. Drar gjerne på hytta med dem. Men det var masse krangling før jeg flyttet hjemmefra, så det er noe som har komemt de senere årene. Og morfar, men han er død. Han pleide å si "Du vet, Poirot.. Du og jeg, vi snakker samme språk..." *snufs*
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Jeg er vel den i familien som alle kommer best overens med, så hvem jeg kommer best overens med er vanskelig å svare på...hmm... :-? Clea - (konflikløseren i familien)
Gjest Fighter Skrevet 10. mai 2004 #9 Skrevet 10. mai 2004 Mannen min . For å svare på det er vi tilbake til tråden til Leya, hvem er familie? Hvis jeg skal snakke om kjernefamilien så er det nok søsteren min, men med familie som man er giftet inn i kommer jeg utrolig godt overens med sviger mor. Når det gjelder tanter og onkler var jeg veldig glad i hun som nettopp døde. Har en onkel jeg har hatt veldig lite kontakt med i barndommen som jeg har blitt veldig glad i nå som voksen.
Gjest King James Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 jeg har også veldig god kontakt med onkelen min han er mer som en bror en onkel for meg
Gjest Elenath Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 Mamma, pappa og søsteren min :klem2: de er verdens beste.
Gjest 1111 Skrevet 10. mai 2004 #12 Skrevet 10. mai 2004 Må bli mamman min. men selv ikke henne har jeg et så altfor godt forhold til :-(
Gjest Ingen... Skrevet 10. mai 2004 #13 Skrevet 10. mai 2004 Jeg er 1 av 4 i en familie, og kommer ikke overens med noen av dem. Dvs. utover den nødvendige høfligheten da..den overfladiske praten er jo grei nok. Mine foreldre og min bror er som om de fra en totalt annen planet enn meg selv. Nå bor vi ikke i lag mer, men kontakten er så og si fraværende! Jeg besøker dem aldri. Vi har rett og slett INGEN kjemi som stemmer. Jeg satser på venner (og deres familier) isteden..
jordbær Skrevet 10. mai 2004 #14 Skrevet 10. mai 2004 Søstra mi! Mamma kommer jeg også godt over ens med, spesielt etter at jeg flyttet ut.
Gjest Lizbet Skrevet 10. mai 2004 #16 Skrevet 10. mai 2004 Mine foreldre og min bror er som om de fra en totalt annen planet enn meg selv. Nå bor vi ikke i lag mer, men kontakten er så og si fraværende! Jeg besøker dem aldri. Vi har rett og slett INGEN kjemi som stemmer. Jeg satser på venner (og deres familier) isteden.. Høres trist ut.... Men, på den annen side hørest det ut som meg, min bror og min far også. Jeg har vokst opp hos mamma, han flyttet til pappa... Hvem kommer jeg best overens med...mamma i gode perioder og tanten min som er 12 år eldre enn meg. OG det virker ikke som så mye...
VesleBråka Skrevet 10. mai 2004 #17 Skrevet 10. mai 2004 Pappa og Mamma. Kranglet som mange andre før jeg flyttet, og nå har vi et fint og varmt voksent forhold.
sirka Skrevet 10. mai 2004 #18 Skrevet 10. mai 2004 Kommer godt overens med de nærmeste; mannen min, mamma, søstra, pappa.. Men med svigerfamilien kan det kræsje innimellom..., men det er kanskje naturlig??
Barbie Skrevet 10. mai 2004 #19 Skrevet 10. mai 2004 Ingen av dem egentlig... :-? Jeg har alltid vært den litt sære i familien, som bevisst holder avstand.
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2004 #20 Skrevet 10. mai 2004 En av brødrene mine har akkurat samme sans for sarkasme og ironi som meg selv, dessuten har vi veldig lik smak og er begge opptatt av interiør, og har sansen for detaljer. Vi pleier å skryte på oss av vi er familiens normale innslag - men hva vet vi; det kan jo være oss det er noe i veien med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå