AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hei! Jeg har fått ny jobb, og må derfor forlate verdens beste kolleger over jul. Vet jeg bare kommer til å grine om jeg skal klemme alle og fortelle alle hvor mye de har betydd for meg, så jeg tenkte derfor heller å gi dem en liten gave + et personlig kort/brev på siste arbeidsdag før jul. Jeg er lærer og vi arbeider tett i team, så samholdet har vært godt. Noen tips til hva jeg kan gi? Det er snakk om 10 gaver, så det bør helst ikke koste så mye. Tenker uansett at det personlige kortet/brevet vil bety mest, men det er liksom så dumt å bare gi en konvolutt med et brev oppi! Kan en eske After Eight passe? Evt en fin pyntegjenstand til juletreet? Anonymous poster hash: 2990e...6e5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Hei! Jeg har fått ny jobb, og må derfor forlate verdens beste kolleger over jul. Vet jeg bare kommer til å grine om jeg skal klemme alle og fortelle alle hvor mye de har betydd for meg, så jeg tenkte derfor heller å gi dem en liten gave + et personlig kort/brev på siste arbeidsdag før jul. Jeg er lærer og vi arbeider tett i team, så samholdet har vært godt. Noen tips til hva jeg kan gi? Det er snakk om 10 gaver, så det bør helst ikke koste så mye. Tenker uansett at det personlige kortet/brevet vil bety mest, men det er liksom så dumt å bare gi en konvolutt med et brev oppi! Kan en eske After Eight passe? Evt en fin pyntegjenstand til juletreet? Anonymous poster hash: 2990e...6e5 TS her igjen. Andre gaver jeg kan komme på er - hjemmelaget knekkebrød til damene (er en del fokus på sunnhet blant oss damene.) Men vet ikke helt hvordan jeg kan pakke det inn? Matpapir og hyssing? Og hva kan da isåfall mennene få? De er ikke fullt så sunne. :-) Tre av dem er opptatt av friluftsliv, mens den fjerde er typisk ungkar i tredveåra. Anonymous poster hash: 2990e...6e5
Luckiness Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 En god vin til hver kanskje? Eller kanskje du kan bake noen gode julekaker å gi? Eller hva med å invitere kollegaene dine hjem på middag til deg en gang nå i julen/etter jul?
Amberleaf Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Lage en pose brente mandler til hver pent pakket inn i cellofanposer med hyssing. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Hva med noe godt til jul? Hjemmelagde kjeks, karameller, konfekt, marshmallows? Anonymous poster hash: f0662...0da
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Hva med bare en enkel gul rose til hver? Anonymous poster hash: 4dffc...59a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Ts igjen her. Hva med Flaxlodd og hjemmebakte kjeks? Hvor mange kjeks bør i såfall hver enkelt få? Er After Eight og Flaxlodd, samt personlig brev, en dårlig gave altså?Anonymous poster hash: 2990e...6e5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Hjemmelagde fløtekarameller og et personlig hilsen? Anonymous poster hash: 7e9e6...000
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Apotek1 har kjempefine godteriposer med brente mandler, tiramisumandler, karameller osv. De er pakket inn i cellofanposer med et lite trehjerte på på, og er en kjempefin gave sammen med foreksempel et flaxlodd og personlig kort. http://www.apotek1.no/produkter/apotekets-brente-mandler-150g-i-pose-913930p Anonymous poster hash: 4c722...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå