Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en gutt som jeg helt klart har forelske meg i. Han har en fantastisk personlighet, vi har god kjemi, har det så morsomt sammen, og han ser bra ut. Han er ikke den høyeste og mest trente gutten, men kjekk er han uten tvil.

Tidligere har jeg stått på at jeg alltid skal være sammen med noen som er hvertfall 10 cm høyere enn meg, mens han her er bare 3-4 cm høyere enn meg. Plager meg egentlig ikke så mye, men jeg har begynt å tenke på "oss to på gata" nå som ting har begynt å bli litt seriøst. Hva tenker dere om at gutten bare er noen cm høyere enn jenta? Jeg er også veldig slank (uten å skryte) og har lange ben, så har alltid fått høre at jeg ser høyere ut enn bare 168,5 cm.. Men jeg tenker at han hvertfall er høyere enn meg, og det er det "viktigste."

Hvor høy er du og kjæresten din?

Anonymous poster hash: d6b9c...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

168 og 180. Syntes nesten det er litt høy forskjell

Anonymous poster hash: 2fb40...451
  • Liker 1
Skrevet

Han er 176, eg er 174.. Eg føler meg høgare enn han, og folk spør om det, men det seier ikkje målebandet:)

Skrevet

Om du ser jakten på kjærligheten? Iallefall er Elise betraktelig høyere enn Øyvind, og de ser bare supersjarmerende ut sammen. Det er innsiden som teller, så jeg vil råde deg til å ikke henge deg opp i høyden, men konsentrere deg om personen..

• Liker 6
Skrevet

Han er vel et par cm kortere enn meg. Tenker aldri på det i hvert fall.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 163, kjæresten min er 193.

Det skal mye til før jeg legger merke til høyden til et par jeg går forbi på gaten. Jeg kan bare huske en gang det har skjedd og det var fordi mannen var veldig høy (over 2 meter) og hun veldig lav (sikkert ikke mye over 150). Jeg tenkte heller ikke noe spesielt om dem, det var bare det at forskjellen var så voldsomt så det var umulig å ikke legge merke til.

• Liker 2
Skrevet

Hva er en pen måte å si det jeg tenker på...Nei, det finnes ikke så jeg skal la være.

Men å finne et problem i at en han er "bare" 4 centimeter høyere og ikke 10, det høres for meg veldig rart ut.

Anonymous poster hash: baa7b...159
  • Liker 13
Skrevet

For stor høydeforskjell kan være litt fysisk slitsomt når man skal stå og kysse, men høyde er noe av det minst viktige i et forhold jeg kan tenke meg. Jeg legger merke til par hvor forskjellen er så dramatisk at den ene parten må ha hånden sin i ørehøyde når de leier, ellers er det vel ikke noe å legge merke til. Jeg er 168 og har hatt kjærester i spennet 160-210.

Anonymous poster hash: 43a56...595
  • Liker 3
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg er veldig høy, og 3-4 cm høyere enn meg er helt perfekt. De jeg har hatt et langvarig seriøst forhold til har faktisk alle vært et par cm lavere, noe som jo er helt krise for sånne som deg.

Selv om jeg skjønner godt at høyde kan være en viktig del av et tiltrekningsmønster, så skjønner jeg ikke hva som skal være problemet med hvordan man ser ut på GATA. Det har ikke hatt noen konsekvenser for meg og mine kjærester sosialt, jeg har ikke blitt mobbet for det eller fått kastet tomater på meg av fremmede, det har vel egentlig aldri blitt kommentert av noen som helst. Og om så noen ville tenkt eller sagt til en annen bak min rygg at "kjæresten hennes er jo minst 1 cm lavere" så klarer jeg ikke helt å se hva dette liksom skal bety for mitt liv og mitt forhold.

Og strengt tatt tror jeg faktisk ikke folk synes det er så jævla interessant at en mann er 1 cm lavere enn en kvinne, og det er iallefall IKKE spesielt oppsiktsvekkende når en mann er 4 cm høyere..!!

Eneste gang jeg i det hele tatt har tenkt høyde har vært når jeg har sett en kar på over 2 meter sammen med ei jente som var langt under snittet. Men selv da tenkte jeg ikke at det ikke passet seg å drive på sånn eller at de ikke burde vise seg offentlig, finne seg noen på sin egen høyde eller bli steinet.

Jeg VET jo at det er fullstendig normalt og menneskelig å bry seg om hva alle andre tenker om en, og at mange gjør det i vesentlig høyere grad enn meg, men akkurat i dette tilfellet synes jeg faktisk det er ganske latterlig og sliter med å ha forståelse for det. Så lenge du ikke plages med høyden hans selv så er det det viktigste. Da hadde det faktisk vært et problem. Nå har du bare laget deg et stort ikke-problem.

• Liker 7
Skrevet

Hehe, jeg er 1.60 og han er nesten to meter. Jeg kan se rett opp i nesa på'n :D

Skrevet

Jeg er veldig høy, og 3-4 cm høyere enn meg er helt perfekt. De jeg har hatt et langvarig seriøst forhold til har faktisk alle vært et par cm lavere, noe som jo er helt krise for sånne som deg.

Selv om jeg skjønner godt at høyde kan være en viktig del av et tiltrekningsmønster, så skjønner jeg ikke hva som skal være problemet med hvordan man ser ut på GATA. Det har ikke hatt noen konsekvenser for meg og mine kjærester sosialt, jeg har ikke blitt mobbet for det eller fått kastet tomater på meg av fremmede, det har vel egentlig aldri blitt kommentert av noen som helst. Og om så noen ville tenkt eller sagt til en annen bak min rygg at "kjæresten hennes er jo minst 1 cm lavere" så klarer jeg ikke helt å se hva dette liksom skal bety for mitt liv og mitt forhold.

Og strengt tatt tror jeg faktisk ikke folk synes det er så jævla interessant at en mann er 1 cm lavere enn en kvinne, og det er iallefall IKKE spesielt oppsiktsvekkende når en mann er 4 cm høyere..!!

Eneste gang jeg i det hele tatt har tenkt høyde har vært når jeg har sett en kar på over 2 meter sammen med ei jente som var langt under snittet. Men selv da tenkte jeg ikke at det ikke passet seg å drive på sånn eller at de ikke burde vise seg offentlig, finne seg noen på sin egen høyde eller bli steinet.

Jeg VET jo at det er fullstendig normalt og menneskelig å bry seg om hva alle andre tenker om en, og at mange gjør det i vesentlig høyere grad enn meg, men akkurat i dette tilfellet synes jeg faktisk det er ganske latterlig og sliter med å ha forståelse for det. Så lenge du ikke plages med høyden hans selv så er det det viktigste. Da hadde det faktisk vært et problem. Nå har du bare laget deg et stort ikke-problem.

Haha så godt sagt.

Jeg er enig, I jobben min så ser jeg sikkert 50 forskjellige par hver dag, å jeg driter i hvem som er høy eller whatever. Det er jo utrolig uviktig....

Ikke får jeg trang til å kaste søppel etter folk som er sammen med en som er styggere en seg selv heller.

Newsflash! Nobody cares

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er 160 (tror jeg) og kjæresten er 193. Jeg skal love deg at det ser teit ut :fnise: Høydeforskjellen deres er da ingenting å tenke på. Synes det er en fin forskjell jeg :)

• Liker 5
Gjest avocadoen
Skrevet

For stor høydeforskjell kan være litt fysisk slitsomt når man skal stå og kysse, men høyde er noe av det minst viktige i et forhold jeg kan tenke meg. Jeg legger merke til par hvor forskjellen er så dramatisk at den ene parten må ha hånden sin i ørehøyde når de leier, ellers er det vel ikke noe å legge merke til. Jeg er 168 og har hatt kjærester i spennet 160-210.

Nå føler jeg meg truffet.. :laugh:

Men ja, det er faktisk slitsomt at høydeforskjellen er så stor. Når vi klemmer, så pleier han å nærmest sette seg på huk. Og om han står oppreist, så er det så slitsomt å måtte strekke meg så høyt jeg klarer. Men når man virkelig er glad i noen, så spiller det ingen rolle :)

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Jeg kan se rett opp i nesa på'n :D

Beste deal breaker det!

• Liker 1
Skrevet

Nå føler jeg meg truffet.. :laugh:

Men ja, det er faktisk slitsomt at høydeforskjellen er så stor. Når vi klemmer, så pleier han å nærmest sette seg på huk. Og om han står oppreist, så er det så slitsomt å måtte strekke meg så høyt jeg klarer. Men når man virkelig er glad i noen, så spiller det ingen rolle :)

Jeg har gått med hånden i ørehøyde selv, jeg :fnise: Det betyr ikke stort for den som er så heldig å ha en bra person å leie med.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har gått med hånden i ørehøyde selv, jeg :fnise: Det betyr ikke stort for den som er så heldig å ha en bra person å leie med.

Hehe, nei, men det er litt slitsomt da, for man kan ikke ha hånden hengende ned om du skjønner. Så vi holder ikke hender så ofte da

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 14 cm nærmere taket enn min partner.

Skrevet

Kjære deg! Jeg er en høy, tynn jente på 180. I fjor ble jeg forelsket i en gutt som var lavere enn meg. Siden jeg alltid også har ment at jeg bare vil være sammen med en gutt som er høyere enn meg, tenkte jeg veldig mye på det i begynnelsen, var redd for hva andre skulle tenke osv. Nå er han sel om han er kanskje 5-6 cm lavere enn meg godt trent og brei, så det er ikke sånn jeg føler meg større enn han selv om jeg er høyere. Likevel vi har vært sammen i snart to år, og vi har det fantastisk sammen. Jeg har sluttet p tenke på høyde forskjell og hva andre vil tenke. Han gjør meg lykkelig og det er det som teller :) samfunnet i dag er lagt alt for mye opp til hva som er rett og ikke, der er sunn at det skal gå utover noe som kan bli et veldig bra forhold.

Anonymous poster hash: c36f4...501

• Liker 8
Skrevet

Beste deal breaker det!

heldigvis er han ikke en snørrunge, ellers ville vi hatt problemer. Og jeg skal vel være glad for at jeg ikke flasser så mye :fnise:

Skrevet

Jeg holder på med en gutt som jeg helt klart har forelske meg i. Han har en fantastisk personlighet, vi har god kjemi, har det så morsomt sammen, og han ser bra ut. Han er ikke den høyeste og mest trente gutten, men kjekk er han uten tvil.

Tidligere har jeg stått på at jeg alltid skal være sammen med noen som er hvertfall 10 cm høyere enn meg, mens han her er bare 3-4 cm høyere enn meg. Plager meg egentlig ikke så mye, men jeg har begynt å tenke på "oss to på gata" nå som ting har begynt å bli litt seriøst. Hva tenker dere om at gutten bare er noen cm høyere enn jenta? Jeg er også veldig slank (uten å skryte) og har lange ben, så har alltid fått høre at jeg ser høyere ut enn bare 168,5 cm.. Men jeg tenker at han hvertfall er høyere enn meg, og det er det "viktigste."

Hvor høy er du og kjæresten din?

Anonymous poster hash: d6b9c...41b

Jeg er 167 og kjæresten min er 192. Liker høydeforskjellen vår, men det jeg liker aller mest er jo han som person -så om han hadde vært lavere hadde jeg selvsagt vært like forelsket. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...