Moffedille Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Heisann. Jeg skal kjøpe noen julegaver i år og samboeren ønsker seg blitz og mikrofon til sitt Canon speilreflekskamera, er et av de nyere modellene. Noen som har tips til gode rimelige her? Ikke noe særlig mer enn 2000,- per del om det går. Også lurte jeg litt på å kjøpe et actionkamera. Noen her som har erfaring med Cotoure roam 2? Ser det er litt billigere en nyesre versjonen. Eller burde man gå for et et go pro? Synes str og formen ser bedre ut på cotouren. Her vil jeg heller ikke ut med særlig mye mer enn 2000,- da personen ikke ønsker seg, men jeg tror personen vil synes det er moro og artig, og passer bra
Safira Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Blits: Canon Speedlite 430 ex II, (eventuelt 540/600 hvis du føler for å strekke budsjettet en del) Mikrofon: Vet mange liker Røde videomic pro eller Sennheiser MKE 400, har ingen erfaringer med disse selv (eller mikrofoner generelt). Vet at hvilken mikrofon en anbefaler kommer an på hvas lags lyd en skal spille inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå