Gå til innhold

Playstation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere får unnskylde meg, jeg er ny her og vet ikke helt hvor jeg skal poste ting, håper jeg har gjort det riktig. Uansett. Jeg har kjøpt meg en Playstation 3. For det første så hakker den litt når jeg skal skru den på/kjøre et spill. Burde jeg klage? For det andre; jeg har kjøpt en maskin med 12 GB og jeg kan ikke huske å ha installert noe annet enn GTA 5 på den. Men nå skulle jeg altså installere Playstation Home, og da får jeg beskjed om at jeg mangler HDD space. Hva gjør jeg med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du egentlig med at den "hakker" når du slår den på. Merker du noe spesielt når du spiller eller gjør ting på PS3 din?

Jeg har ikke vært borti PS3 så mye, men det skal være mulig å sjekke selv hva som opptar plass på HDD.

Skrevet

Du trenger sannsynligvis en ekstra harddisk. 12 GB er ganske lite.

Anonymous poster hash: 4cf75...6aa
Skrevet

Googlet størrelsen på GTA 5 på PS3, folk sier ca 8GB. Så du har ikke akkurat mye plass igjen.

Men med PS3 kan du vel bare koble til en ekstern HDD?

Skrevet

Men er det ikke helt idiotisk at jeg ikke har lastet ned noe som helst, men at det likevel ikke er plass? Hvor sjekker jeg ut HDD-plassen? Og det med at den hakker; jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men skjermen "klikker" liksom litt, forstyrrelser i bildet, så går det over.

Skrevet

Folk kjøper kanskje den til 12GB pga de har en ekstern HDD fra før av.

Det går kanskje an å bytte ut HDD i PS3'n. Slik at du kan kjøpe en 500gb og putte den inn i PS3.

Antar det er kun HDMI som fungere på PS3? Prøv en annen om du har muligheten til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...