AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 ... Uten å bli helt oppblåst med luftsmerter, fiser hele dagen.. Noe som er veldig irriterende. For ikke lenge siden prøvde jeg meg på en diett, PSMF, som går ut på å ikke spise fett eller karbohydrater. Det var veldig få matvarer jeg da kunne spise. Jeg ble fort sliten (sånn "nå svartner det for meg" sliten), og ble veeeldig klossete, litt vansker for å konsentrere meg. Men.. Jeg har aldri følt meg så frisk som jeg gjorde på den dietten. Luftsmertene var borte. Jeg følte meg generelt bedre, bortsett fra det nevnt over, og var også ekstremt sugen på brød... Nå går det ikke an å leve på en slik diett. (Spiste for det meste; brokkoli, kylling, fisk, blomkål, eggehviter osv). Ble EKSTREMT matlei. Nå spiser jeg som før, og luftsmertene er tilbake... Takket være dietten fant jeg ut at jeg ikke tåler melk særlig bra, heller ikke veldig fet mat (feks mcdonalds, komlemiddag). Men selv om jeg ikke spiser denne type mat, så sliter jeg enda med luft... Går det an å ikke tåle karbohydrater? Eller fett? Kan det være jeg ikke tåler korn, eller havregryn? Spiser havregryn nesten hver dag. Er så lei av å konstant ha vondt i magen :-( har hatt det slik hele livet. PSMF var en oppvekker... Noen som har peiling på hva jeg burde gjøre?Anonymous poster hash: 9cb2d...1a6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Dra til legen og få henvisning til allergispesialist. Det er mulig at du er allergisk mot f.eks. gluten.Anonymous poster hash: ef09f...f95 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå