AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg vet ikke om dette er bra eller fryktelig dårlig. For en liten stundt siden forstod jeg plutselig at de merkelige følelsene jeg har hatt de siste mnd er at jeg har vært forelsket i en kollega (uten at jeg selv helt har forstått det). For ca. 1 år siden gjorde min kjæreste det slutt med meg, min store kjærlighet, jeg gikk helt i kjelleren, og har frem til den dag i dag, jobbet meg opp igjen etter dette. Jeg har først de siste mnd følt at jeg har kommet litt over min eks, jeg tenker påhan (og det vil jeg kanskje til en viss grad alltid), men samtidig fungerer jeg veldig godt om dagen. Siden det ble slutt har jeg holdt på med et par stk, men til tross for at de har vært gode gutter som jeg liker, så har jeg holdt de på avstand og har selv ikke helt forstått hvorfor jeg har vært så kjølig og følelsesløs. Så sa det egentlig pang - uten at jeg selv ville innse det. En ny gutt begynte på jobb, vi hadde øyeblikkelig kjemi, men samtidig trakk jeg meg tilbake med en gang. Han er på mange måter spontan, utadvendt, og trigget meg på mange måter, det er det jeg liker i gutter, men samtidig noe som skremmer meg, spesielt etter brudd med min eks som er veldig lik denne nye gutten på jobb. Jeg har hatt en fasinasjon for han nye på jobb, og sliter med å ikke snakke om han (for mye) til venner og familie. Jeg har ikke villlet innse at jeg liker han veldig godt. Så bestemte han seg for å slutte i jobben etter en stund. Og jeg synes dette var veldig dumt, dette var første gang jeg begynte å ane at det var noe mer enn bare det at jeg likte han litt. Så kom han tilbake og begynte igjen på jobb. hver dag når jeg står opp så er motivasjonen min til å gå på jobb (som er en jobb jeg egentlig ikke liker så mye) å møte han, motivasjonen til å sminke meg er for han. Jeg har en veldig merklig følelse nå, jeg er så utrolig redd. Det føles som at det å forelske seg i han er som å grave sin egen grav. Han er på mange måter en søt gutt, sympatisk osv. Men det er ikke til å legge skjul på at han er et impulsivt, og veldig spontant mennekse (player?), og jeg aner virkelig ikke om han liker meg tilbake (jeg tror kanskje ikke det, men samtidig så skjuler jeg min "forelskelse" veldig godt, så han kunne jo også ha gjort det). Jeg aner ikke hvorfor jeg lager dette innlegget. Jeg føler han er en slags lettelse over at jeg ser at jeg kan komme over min eks og finne en ny. Men fallhøyden er stor, og han er jo som sagt veldig lik min eks i sin impulsivitet. Jeg er redd for at jeg er blind av forelskelse og skal brenne meg skikkelig her. Og jeg lurer vel også litt på hva jeg skal gjøre videre. Vi har vært ute noen ganger sammen da vi har litt felles venner. Skal jeg oppsøke disse festene med han for å komme tetttere på han? Skal jeg holde meg unna? Skal jeg prøve å åpne litt mer opp og vise litt mer interesse for å se om det er noe tilbake? Jeg føler meg veldig forvirret..vet ikke en gang om jeg er forelsket.. anere ikke om han tenker på meg på denne måten en gang.. vil gjerne ha en eller annen form for innspill:) Anonymous poster hash: 24af6...456
guppy Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Kan du ikke spørre ham om han vil ta en øl etter jobb en dag da? Da får du blitt litt bedre kjent med ham
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Så lenge dere begge er single er det ikke forbudt å date litt. Kan være dumt siden dere jobber på samme sted, men fullt lovlig. Inviter han ut. Dere trenger jo ikke å starte et forhold med en gang, går fint å være venner og date en stund. Anonymous poster hash: 415af...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå