AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 På lørdag var jeg på første "date" med en enormt kjekk og hyggelig gutt! Vi var også på kjøpesenteret på tirsdag, og handla litt julegaver osv. Jeg var veldig skeptisk til han i begynnelsen, og ville egentlig ikke si ja til å finne på noe men hadde ikke hjerte til å si nei.. og det er jeg glad for nå. Vi var hjemme hos han og så på film, og satt å prata om alt til langt på natt! Jeg er vanligvis veldig sjenert, men han fikk meg til å prate veldig lett og alt var helt supert! Vi hadde ikke noe fysisk kontakt egentlig, bare en hadeklem. Så jeg tror ikke han er ute etter kun sex? Men det er noen ting som skurrer litt, så jeg ønsker å få litt svar på. Jeg er ganske ung, og han er nesten 6 (7) år eldre enn meg. Hvorfor vil en som er opp i 20 åra ha ei jente som såvidt er blitt 19? Han gir meg ganske mange komplimenter, oppfatter han som veldig flørtende. Han sa til meg når vi var sammen, at han kunne sett meg i øynene for alltid, at jeg var så utrolig vakker osv.. Veldig koselig å høre såklart, men virker det som han kanskje er en player når han sier slike ting så fort? Er også slike ting han skriver i meldinger, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare han. Han har mange jentevenner, ikke at det er noe problem for meg. Men han sa også at han hadde vært med mange jenter, men at jeg var spesiell, og at jeg ikke var som de andre, og at vi har så mye til felles osv. Jeg vil så gjerne tro han, men jeg vet med meg selv at jeg ikke er spesiell.. eg sjenert og rolig, og skiller meg ikke ut på noen måte vil jeg tro. Virker som han er interessert i meg, skriver masse meldinger, og er veldig flørtete. Det er bare det at når en gutt eller veldig "på" og flørtete, så blir jeg skeptisk.. tenker at jeg ikke er den eneste, og at han er vant med å sjarmere jenter.. Er veldig redd for å brenne meg. Eller er det noe gutter i den alderen er flinkere på enn de som er rundt 18-20? Og jeg vet at dette ikke er en gutt som går etter "småjenter". Vet hvem den ene eksen hans er, og hun er 4 år eldre enn meg. Så.. Ellers, så er han meget oppegående. Han har eget hus, bil, har en veldig bra betalt jobb. Han er sosial og hyggelig mot alle vi treffer, veldig utadvendt som "kjenner alle". I tillegg ser han veldig bra ut, trener, er hygienisk og morsom.. Er egentlig veldig betatt, og han er i hodet mitt hele tiden. Hver gang jeg får en melding så blir jeg hoppende glad! Vi skal treffes igjen på lørdag. Anonymous poster hash: d4310...132
Ona IX Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 fortsett å treff han uten å gi han blomsten din, hvis han er en player vil han bli mer og mer frustrert. han burde respektere at du vil vente 1
Gjest .-L-. Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Hvor lenge har du kjent han? Rart hvis han sier at du er så annerledes osv dersom dere bare har vært på en date og ikke kjenner hverandre noe særlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå