lounge Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Endelig er dagen her. Black Friday, dagen hvor kredittkortet mitt går varmt. Jeg foretar de fleste julegavekjøp på nettet, og under Black Friday vil det nok bli gjort mange kjøp. Har noen tips til nettbutikker med tilbud under Black Friday? Har funnet noen her: http://nettnyheter.com/black-friday-2013-i-norge-nettbutikker/ men trenger enda flere. Gjerne noen nettbutikker hvor jeg kan kjøpe gaver til barn
flushy Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Supporter.no har Black Friday, ypperlig for fotballinteresserte barn vel og merke!
Minya Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 komplett.no har også BF-salg, er barna datainteresserte kan du kanskje gjøre noen kupp der.
Erazor Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Nettavisen/Side2 har visstnok «live-dekning» av Black Friday med en stream der tilbud og lignende blir lagt ut. Der burde det være mulig å finne en del tilbud. http://livestudio.side2.no/Event/Black_Friday_6
Vår2011 Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 I Norge følger de ikke reglene. Det skal være minimum 50% avslag. Butikker med mindre enn det har misforstått og bare lurer kunder. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 I Norge følger de ikke reglene. Det skal være minimum 50% avslag. Butikker med mindre enn det har misforstått og bare lurer kunder. Reglene? Det er to "regler". Den ene "regelen" er at det er dagen etter Thanksgiving. Den bryter vi i Norge fordi vi ikke feirer Thanksgiving. Den andre bryter vi også, for det er at offentlig ansatte har fri. Hvor mange prosent avslag butikkene gir er bare opp til dem, i USA også. Anonymous poster hash: bf2de...3af 3
Britt Banditt Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Lekmer hadde en del tilbud på leker
Gjest Ozelot Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Black Friday er bare latterlig i Norge! Jeg har bodd i USA og vært med på galskapen selv, der er det skikkelig med tilbud, ting og tang er latterlig priset ned(om jeg skal sette det på spissen, nesten gratis). Hadde trodd det kom til å bli noe liknende her i Norge også, men ble skuffet gitt. Hallo, 30% avslag? L-O-L!. Det er som en helt vanlig dag det. Nei, skulle det vært ordentlig kopiering fra USA`s Black Friday, så skulle det vært minst 40% eller mer. Da kan vi kalle det BF. 2
lounge Skrevet 29. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2013 Må jo være et bra tilbud for alle damene her inne på forumet. Motehus har 40 % rabatt på klær for kvinner:
TheHairyToothfairy Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Sittet og sett litt på det hele. Europris hadde reklamespotter som nesten tilsa at hele butikken skulle tømmes. Tok det selvfølgelig med veldig stor klype salt. Det var ikke mye de hadde tilbud på, blant annet ikke hundebur - som jeg var ute etter. Tilbudene til Komplett og MPX imponerer meg ikke. De har noen gode tilbud, men de er få.
lounge Skrevet 29. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2013 Det er nok noen som utnytter Black Friday og bruker det for å kvitte seg med varer de ellers ikke hadde blitt kvitt.
egmont75 Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Fant noen tilbud her som jeg skal benytte meg av. http://news.isay.no/2013/11/29/black-friday-tilbud/
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Kjøpte mange julegaver råbillig på cdon på blackfriday Anonymous poster hash: 8fe23...64e
Gjest Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Husk cyber monday d! Netttbutikk versjonen!!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Husk cyber monday d! Netttbutikk versjonen!! Jeg finner ingen som skal ha det... Ser ut til at alle norske nettbutikker hadde det på fredag av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 481ea...950
Gjest Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Jeg finner ingen som skal ha det... Ser ut til at alle norske nettbutikker hadde det på fredag av en eller annen grunn.Anonymous poster hash: 481ea...950 Yes, de har vist misforstått en del der
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Black Friday er bare latterlig i Norge! Jeg har bodd i USA og vært med på galskapen selv, der er det skikkelig med tilbud, ting og tang er latterlig priset ned(om jeg skal sette det på spissen, nesten gratis). Hadde trodd det kom til å bli noe liknende her i Norge også, men ble skuffet gitt. Hallo, 30% avslag? L-O-L!. Det er som en helt vanlig dag det. Nei, skulle det vært ordentlig kopiering fra USA`s Black Friday, så skulle det vært minst 40% eller mer. Da kan vi kalle det BF. Det er ikke ordentlig Black Friday før en stakkar blir trampet i hjel av en folkemengde. Anonymous poster hash: 942a4...cc4 2
Hakkete Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Er black friday blitt en greie i Norge nå? Herregud. Kanskje vi skal begynne feire norsk thanksgiving også mens vi er igang.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 Er black friday blitt en greie i Norge nå? Herregud. Kanskje vi skal begynne feire norsk thanksgiving også mens vi er igang. Det hadde da virkelig ikke vært så ille? Det er en tradisjon med gode verdier synes nå jeg, som fokuserer på å samle familien. At det har blitt gjort om til en kommersiell kjøpefest er så klart uheldig, men det er ikke det som er viktig med thanksgiving. Anonymous poster hash: c16c4...4ba 1
Gjest Ozelot Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Det er ikke ordentlig Black Friday før en stakkar blir trampet i hjel av en folkemengde. Anonymous poster hash: 942a4...cc4 Hehe, ja det var det året jeg bodde der, husker det godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå