Gå til innhold

Billig tannlege i Oslo, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

noen som har tips til gode og billige tannleger i Oslo? Takk. :)

Anonymous poster hash: 1855c...79c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billige tannleger finnes dessverre ikke :) De aller fleste har omtrent samme pris også. Men jeg vet om flere som sverger til tannlegehøyskolen pga pris.

Skrevet

Ta toget til Hønefoss eller andre småbyer, mye billigere der.

Anonymous poster hash: 98275...284

Skrevet

Billige tannleger finnes dessverre ikke :) De aller fleste har omtrent samme pris også. Men jeg vet om flere som sverger til tannlegehøyskolen pga pris.

Nei, sett priser med 5000 kroner i forskjell. Det er vel bare undersøkelse som har omtrent lik pris.

• Liker 1
Skrevet

Ta toget til Hønefoss eller andre småbyer, mye billigere der.

Anonymous poster hash: 98275...284

Det var faktisk ganske lurt. :) Hønefoss er det nærmeste i forhold til Oslo? Koster litt med tog også. :)

Anonymous poster hash: 1855c...79c

Skrevet

Jeg kan ta jobben. Stiller med drill og sparkel. 300,- timen.

Anonymous poster hash: ec578...440
  • Liker 2
Skrevet (endret)

http://www.hvakostertannlegen.no/ Når du har fått vite hva som trengs å gjøre, googler du det, pris + stedet du bor på.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Når du kjøper bil, spør du etter den billigste i butikken?

Når du søker leilighet på finn, sorterer du etter billigst?

Når du skal ha ny TV, spør du Elkjøp om hvilken modell som er den billigste de har?

Tenk litt på dette. Tennene dine er DIN HELSE. De billigste tannlegene er kanskje billige av en grunn? Hadde aldri turt å overlate helsen min til noen basert på en prisliste....

Anonymous poster hash: dd30d...c06
Skrevet

Ragnar Dahl på Torshov. Rimelig pris og flink nok til å undervise på høgskolen. ;)

Anonymous poster hash: 27f40...b29

Skrevet

Når du kjøper bil, spør du etter den billigste i butikken?

Når du søker leilighet på finn, sorterer du etter billigst?

Når du skal ha ny TV, spør du Elkjøp om hvilken modell som er den billigste de har?

Tenk litt på dette. Tennene dine er DIN HELSE. De billigste tannlegene er kanskje billige av en grunn? Hadde aldri turt å overlate helsen min til noen basert på en prisliste....

Anonymous poster hash: dd30d...c06

De er ikke billige av en grunn. De fleste tannleger i Norge har god kompetanse, og prisen forteller ikke nødvendigvis noe om hvor flink tannlegen er, tror ikke det spiller noen rolle. Men avansert utstyr koster gjerne mer, hvis du oppsøke en klinikk med svært avansert utstyr, er det stor sjanse for at det vil koste mer.

Tannlege er overpriset i de fleste tilfeller, og den dårligste tannlegen jeg har vært hos, var den dårligste.

Anonymous poster hash: 251a4...873

• Liker 1
Skrevet

De er ikke billige av en grunn. De fleste tannleger i Norge har god kompetanse, og prisen forteller ikke nødvendigvis noe om hvor flink tannlegen er, tror ikke det spiller noen rolle. Men avansert utstyr koster gjerne mer, hvis du oppsøke en klinikk med svært avansert utstyr, er det stor sjanse for at det vil koste mer.

Tannlege er overpriset i de fleste tilfeller, og den dårligste tannlegen jeg har vært hos, var den dyreste.

Skrevet

Jeg bruker Oral Care på Linderud-senteret. Svært effektive og må du gjøre mye har de egen klinikk i Budapest også. På høyskolen er det svært lang ventetid, men du betaler nesten ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...