AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Når jeg ikke rører pcen på typ ti minutter så blir bare skjermen svart. Veldig irriterende når jeg ser på serier via pcen når jeg må gå og røre pcen hvert femte eller tiende minutt. Hvordan endrer man dette. Kan jo ingenting... hjelp Anonymous poster hash: 77518...241
Lea2 Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 (endret) Avhengig av hva slags operativsystem du har, så kan du endre tiden og om dette skal skje i det hele tatt ved å gå inn på Kontrollpanel / Skjerm. Der skal du finne noe som heter noe sånt som dvale eller skjermsparer (er på mac, så husker ikke/ vet ikke hva det heter i windows). Endret 28. november 2013 av Lea2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Pc'n din går i pausemodus:) Dette er lett å endre. Klikk på den indikatoren nede i høyre hjørne som viser hvor mye strøm du har igjen, og velg flere "strømalternativer" (kan variere litt på hvor du finner det avhenig av operativsystem), og deretter "endre planinstillinger." Der får du opp valg der du kan endre hva pc'n skal gjøre, både koblet til lader og på batteri, og tiden det skal ta:) Anonymous poster hash: 6fc58...8d1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Tror jeg fikk det til nå. Tusen hjertlig takk!! Anonymous poster hash: 77518...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå