AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har det siste året brukt clinique even better makeup i fargen 03ivory. Før det brukte jeg en fra lily lolo. Har også prøvd flere fra make up store, mac og diverse mineralsminke. Fellesnevneren er at det meste ser ut som det er svettet ut av huden og legger seg som et fett lag på ansiktet som jeg kan gni bort etter en 6-7 timer, eller det synker ned i porene og det ser ut som en merkelig form for fregner. Den beste hittil er den fra clinique men den er langt fra perfekt. Jeg merker jeg får kviser av den og siden jeg i det siste på grunn av jobb og stygg hud bruker ofte sminke går det i en spiral til jeg ser ut som en kjøttkake i ansiktet. Jeg har prøvd diverse former for primer uten at det har vært noen suksess. Kanskje noen har et tips til et mattende pudder også? Jeg har fet kombinasjonshud med store porer som på grunn av eksem kan få ekstremt tørre partier. Jeg har også rødlig hud og sprengte blodkar som følge av rosacea og er til tider veldig sensitiv i huden. Anonymous poster hash: 61683...2e5
Dricka Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 liker veldig godt I.d mineralsfoundationen jeg.
Gjest maraii Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Jeg er veldig glad i fundation og pudderet fra nilens jord 1
Jenna Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde samme problemet til jeg brgynte å bruke BB kremen fra Smashbox. Bruker den sammen med Rimmels stay mate povder eller MAC mineralised skinfinish natural.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg sverger til foundationene til Priori! Anonymous poster hash: e616a...549
zen Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 SmashBox har en ny primer for din hudtype. Foundation: Sjekk reviews på makeupalley.com for din hudtype. Løspudder: synes Bare escentuals mineral veil er fin. Skal du på mineralsminke kan du med fordel være obs på bismuth, da enkelte, bl.a. undertegnede, reagerer på det. Priori's foundation fikk jeg bare brukt en gang.
gohege Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Jeg bruker Terre d'oc etter noen år med bare minerals. Denne jeg bruker nå har etter min mening bedre dekkevne samtidig som den er drøyere, har en mild duft, og koster i tillegg halvparten av foundation fra bare minerals. Jeg får heller ikke kviser av denne, som jeg i liten grad gjorde av bare minerals og andre foundationer som Clinique og Glo minerals (jepp, huden min er rar...) Link til nettbutikken jeg bestilte fra: http://www.greenspirit.no/produktserier/terre-d-oc/makeup/terre-d-oc-mineral-powder-foundation-refil Uansett hva valget ditt faller på, så ønsker jeg deg masse lykke til!
Gjest Awzm me Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Jeg prøvde også clinique som fungerte greit, men gjorde at jeg fikk litt uren hud. Du kan jo prøve en foundation som er litt mer kremete enn rennende, f.eks. Maybelline dram matte mousse. Har prøvd den, og den fungerer også bra i tillegg til å være ganske billig som man får kjøpt på hvilken som helst h&m-butikk
Apefinger Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Bruk gjerne en foundationkost, hvis du ikke gjør det fra før. Unngå også moussé-foundation, og hvis du absolutt vil i den retningen - ikke undervurder hudfargen din, da en hakket for lys tone ihvertfall gir deg den fregnete looken du beskriver. Finn et transparent HD-pudder med mye god omtale, eller et kompakt pudder i din egen tone som holder sminken på plass og forhindrer oljete hud i ihvertfall en god stund. Ingen pudder matter ned hele dagen, det kreves alltid justering i løpet av den (Les; hvis man sliter med oljete hud). Til det bruker du en stor fluffy pudderkost, helst ikke syntetisk. Er det en foundation jeg alltid går tilbake til, så er det Lóreàl True Match. Gjør absolutt jobben sin med rett rutine. Vil ikke anbefale id bareMinerals i kombinasjon med store porer, har selv opplevd at den bare fremhever porene mer, og ser man nøye etter ser huden bare hullete ut.
ilc Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Jeg vet ikke helt om den er noe om du virkelig plages med urenheter, men jeg er innmari fornøyd med Lancôme Teint Idole Ultra 24H altså. Den er den eneste som er så safe at den alltid er med på reise, og jeg har i alle fall 10* foundations. Drar du i et parfymeri kan du be om å få med en prøve for å teste et par dager (*Jada, gal, hørt det før og trives med det.)
GodsChild Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde samme problemet før og byttet til mineralsminke, føler huden min er mye mindre uren nå enn før og ikke like skinnende!
GlitterGlitter Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 (endret) jeg har veldig lik hudtype som deg, og jeg har netopp begynt med estée lauder sin double wear! den funker helt fantastisk på meg, og sitter faktisk hele dagen uten touch-ups! ellers så har jeg vært veldig fornøyd med bourjois sin healthy mix foundation ! også som mattende pudder bruker jeg rimmel sin stay matte som funker veldig fint på meg! Endret 12. desember 2013 av GlitterGlitter
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #14 Skrevet 12. desember 2013 Jeg liker denne. Den beskytter mot råte. Anonymous poster hash: 9a04f...240 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Too Faced fra SkinStore - beste jeg noengang har prøvd Kjøper den bare når jeg får rabattkoder/den er på tilbud, slik at det ikke blir over 200 for da kommer det toll itillegg. Selv bruker jeg Vanilla Creme. Anonymous poster hash: 40bc9...960
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Max Factor Facefinity 3-1 All Day Flawless! Evt Loreal true match. Anonymous poster hash: 80755...260
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #17 Skrevet 13. desember 2013 Wake Up Make Up fra IsaDora. Anonymous poster hash: b84b5...a7e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #18 Skrevet 13. desember 2013 shiseido! Anonymous poster hash: 532f9...72f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #19 Skrevet 13. desember 2013 Hvis du er på jakt etter noe som holder kan jeg anbefale Rimmel Lasting Finish. Anonymous poster hash: 1a7b9...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå