Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Det er en kjent sak at de fleste menn ikke klarer å gjøre flere ting samtidig.. Jeg har imidlertid vært så heldig at jeg har møtt en som kan gjøre flere ting samtidig og i tillegg snakke.. :o Han kan f.eks. se på tv og snakke i tlf uten at han blir fraværende.. Han kan se på tv, stryke klær og snakke..! Vi har hatt mye moro med dette.. Jeg pleier å si at jeg er imponert! Han kan gå i trapper, snakke OG tygge tyggegummi.. Når jeg kommer hjem og han har gjort mange ting i huset, så sier han: Ja, du vet: jeg gjør mange ting samtidig jeg! Hva mener dere?
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #3 Skrevet 10. mai 2004 Jeg er stum av beundring (og litt av missunnelse også)... Det kan ikke min...
Gjest 1111 Skrevet 10. mai 2004 #5 Skrevet 10. mai 2004 Kjæresten min har ingen problemer med å gjøre mange ting samtidig, så lenge det handler om elektroniske ting som f.eks se på tv, sitte på pc'en og høre på musikk. Men med en gang det involverer et annet menneske, da blir det kluss da!
Gjest 1111 Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Kjæresten min har ingen problemer med å gjøre mange ting samtidig, så lenge det handler om elektroniske ting som f.eks se på tv, sitte på pc'en og høre på musikk. Men med en gang det involverer et annet menneske, da blir det kluss da!
Pbrina Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Samboern min kan godt skrive mail samtidig som jeg spør han om noe... Bare at det tar ca 5 min før jeg får svar (Og da har jeg som regel glemt hva jeg spurte om...)
Ingeborg Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Imponert over kjæresten din - for jeg selv sliter max med å holde en samtale i telefonen i gang samtidig som jeg ser på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå