Olivia Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 er nå medlem av dyrebeskyttelsen, men vurderer å gå over til noah..hva er deres erfaringer med hva som er det beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 13. juni 2002 #2 Del Skrevet 13. juni 2002 Kommer selvfølgelig an på hva du mener med "best". Innrømmer at jeg ikke har inngående kjennskap til noen av disse organisasjonenen, men mitt inntrykk er at NOAH tillegger dyr følelser og egenskaper de ikke har. Selvfølgelig skal dyr behandles på best mulig måte, men de har IKKE de samme tankene, følelsene og behovene som mennesker. Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. juni 2002 #3 Del Skrevet 13. juni 2002 Veldig enig med Leo. NOAH er ekstreme. Da jeg var yngre hengte jeg meg på "bølgen", og dette har ikke noenting med fornuftig dyrehold å gjøre. Jeg har ikke kjennskap til Dyrebeskyttelsen, men jeg håper du velger å engasjere deg enda mer i deres saker, enn å "konvertere" til de fanatiske. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. juni 2002 #4 Del Skrevet 13. juni 2002 Waco reiser til spania imorgen... ..ja jeg skal selvsagt gå på tyrefekting....må bare drikke litt vin først..alle veit jo det ikke er noe morro dersom man ikke er litt småbrisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 14. juni 2002 #5 Del Skrevet 14. juni 2002 Hva er egentlig grunnen til at du vurderer å konvertere til NOAH? Jeg er selv medlem av dyrebeskyttelsen, og synes de er mer seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå