AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 ..og si meg hva dere synes? Legger til link, står på side nr.10, heter Ask hvitt artic country.Anonymous poster hash: d97ed...cba
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 http://www.alixgroup.ru/userfiles/files/haro_parkett_sortierbuch_2012_low.pdfAnonymous poster hash: d97ed...cba
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Ok, jeg har sett på den, hva lurte du på? Anonymous poster hash: 2d5d0...b34
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Hva syns du? Gir den for rotete inntrykk?Anonymous poster hash: d97ed...cba
Stormborn Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 For lys for min smak, hvis du lurte på hva folk synes? Hadde ikke dødd om den var i et hus jeg flytta inn i, men hadde ikke valgt den selv
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Helt ærlig? Jeg tror at du må ha ganske store møbler og mørke møbler i ett stort, lyst og luftig rom for å veie opp mot det kraftige mønsteret og fargen. Da kan det bli fint. Men i et lite rom, med normale vanlige lysforhold kan det kanskje oppleves litt for forstyrrende. Gulvet er et sånt gulv som drar blikket til seg. Gjestene dine kan fort bli sittende og studere gulvet istedenfor alt annet Men fortell litt mer om hvor du tenkte å bruke det? Anonymous poster hash: 2d5d0...b34
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 For lys for min smak, hvis du lurte på hva folk synes? Hadde ikke dødd om den var i et hus jeg flytta inn i, men hadde ikke valgt den selv Jo takk for dine synspunkter Jeg synes den blir litt for lys ja, men jeg liker mye bedre lyse parkett enn mørke. Er bare redd den gir litt for mye liv?Anonymous poster hash: d97ed...cba
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 For lys for min smak, hvis du lurte på hva folk synes? Hadde ikke dødd om den var i et hus jeg flytta inn i, men hadde ikke valgt den selv Fin! Jeg liker best lys parkett. Lyst? Da tror jeg kanskje at jeg så på feil bilde. Anonymous poster hash: 2d5d0...b34
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Jeg har hvitlasert ask og er kjempeformøyd. Jeg skyr bl.a. vanlig eik og sybes den er kjedelig.Anonymous poster hash: 9e897...e34
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Helt ærlig? Jeg tror at du må ha ganske store møbler og mørke møbler i ett stort, lyst og luftig rom for å veie opp mot det kraftige mønsteret og fargen. Da kan det bli fint. Men i et lite rom, med normale vanlige lysforhold kan det kanskje oppleves litt for forstyrrende. Gulvet er et sånt gulv som drar blikket til seg. Gjestene dine kan fort bli sittende og studere gulvet istedenfor alt annet Men fortell litt mer om hvor du tenkte å bruke det? Anonymous poster hash: 2d5d0...b34 Hehe, skjønner den:) Jeg har brunt sofabord, sofaen er lysbeige, spisebord er brunt og kraftig. Tenkte å bruke den i stua og kjøkkenet. Stue/spisestuen er på 33,6 kvm.Anonymous poster hash: d97ed...cba
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Det bildet var dårlig kvalitet. Men parketten var litt for rotete også. Nesten som å hvitvaske planker som har vært ute og blitt sorte flekker her og der. Jeg ville ikke valgt det. Anonymous poster hash: 2d5d0...b34
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Jeg har hvitlasert ask og er kjempeformøyd. Jeg skyr bl.a. vanlig eik og sybes den er kjedelig.Anonymous poster hash: 9e897...e34 Kan du linke til bilde?Anonymous poster hash: d97ed...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå