AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Etter hvert do-besøk er magen min helt flat og vekta viser -1kg. Hver gang. Jeg spiser veldig sunt og variert. Men hver gang en matbit rører magen så blir den veldig stinn. Jeg drikker masse vann, biola og styrk melk og spiser masse fiber, frukt, grsaker og egg. Gjør jeg noe feil? Eller må jeg begynne å trene magemusklene skikkelig? Jeg har 0 magemuskler men har heller ikke mye fett. Har jeg bare unormalt tøyelig mage/magesekk? Anonymous poster hash: f62bd...2fb
hulinda Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 fiber kan gjøre deg veldig oppblåst, og drikke kan gjøre deg "bloated" (vet ikke hva jeg skal kalle det på norsk...) der og da, men det går jo som regel over, men ville kanskje prøvd og kutte litt ned på fiberet.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Fiber som i korn? Kutt ned på korn og frukt. Du bør ikke spise masse av det. Litt går helt fint, men moderer det. Ville også vært forsiktig med melkeproduktene, noen typer biola inneholder mye sukker og dritt. Anonymous poster hash: d709e...15a 1
Gjest Runforit Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Masse fiber og masse grønnsaker; begge deler vil gjøre deg oppblåst i store mengder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå