AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har sett en stund på en leilighet som ligger ut på Finn. Den er stor og prisen er ikke gærn, men det er mye jeg måttet gjøre inne, altså pusse opp. Det er et litt eldre par som har bodd der. Så dere skjønner? Den har hatt 2 visninger og skal ha en til helgen. Jeg tenkte å ta en tur i helgen for å titte litt, siden det ikke går en dag uten at jeg titter på den på Finn Jeg ser idag, at de har byttet bilde, altså det første bildet. Hva kan det bety? At det ikke har vært noen interessenter ? Anonymous poster hash: 70e78...c0e
Lea2 Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Det er ganske vanlig at man rullerer bilder i slike annonser. De som følger med får kanskje øynene opp om det er et nytt bilde. Litt som når klesbutikken bytter antrekk på utstillingsdukkene. Det kan også være at leiligheten har stått til salgs lenge og at de ønsker at den skal se "ny" ut (det er et dårlig tegn om noe står til salgs lenge). Kan også være at selgeren har reagert på meglerens valg av bilde og bedt dem om å bytte det ut med et annet. Gjerne på grunn av tingene nevnt over.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Det er ganske vanlig at man rullerer bilder i slike annonser. De som følger med får kanskje øynene opp om det er et nytt bilde. Litt som når klesbutikken bytter antrekk på utstillingsdukkene. Det kan også være at leiligheten har stått til salgs lenge og at de ønsker at den skal se "ny" ut (det er et dårlig tegn om noe står til salgs lenge). Kan også være at selgeren har reagert på meglerens valg av bilde og bedt dem om å bytte det ut med et annet. Gjerne på grunn av tingene nevnt over. Ja, det kan være mange ting. Takk for svar.Anonymous poster hash: 70e78...c0e
Lea2 Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg holder en knapp på at det har vært dårlig besøk/interesse på de to forrige visningene og at de har byttet bilde for å få flere til å dukke opp på den siste (altså siste i denne runden). Endret 28. november 2013 av Lea2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Jeg holder en knapp på at det har vært dårlig besøk/interesse på de to forrige visningene og at de har byttet bilde for å få flere til å dukke opp på den siste (altså siste i denne runden). Kanskje meg, hehe Kan ikke si at å bytte første bilde skal ha noe å si, innholdet er jo det samme Anonymous poster hash: 70e78...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå