Gå til innhold

Kan du anbefale en dukke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 år har en del bamser, men har vurdert å gi henne en dukke. Den bør kunne kles av og på, kjekt om det er greit å finne et par klesskift til dukka. Helst en som har hår, gjerne mørkt hår (jenta vår er halvt asiatisk med mørkt hår, og har spurt hvorfor alle dukker har lyst hår...)

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte på Google og fant en på sprell.no men den var bare 26 cm og hadde myk kropp. Har du søkt på ebay?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jenta mi på 3 år har en del bamser, men har vurdert å gi henne en dukke. Den bør kunne kles av og på, kjekt om det er greit å finne et par klesskift til dukka. Helst en som har hår, gjerne mørkt hår (jenta vår er halvt asiatisk med mørkt hår, og har spurt hvorfor alle dukker har lyst hår...)

Noen ideer?

barbie. Jeg hadde en asiatisk looking barbiedukke engang. Favorittdukka mi. Må da finnes nå for tiden og?

Skrevet

Baby born-dukka har vært veldig populær til mine jenter. Det er ikke noen asiatisk utgave av den, men den er å få kjøpt i mørkhudet/afrikansk utgave (mine jenter hadde den utgaven, selv om de er lyse og nordiske).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...