AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Jeg er ei jente på 23 år, er 1,62 høy og veier 60 kg. Vil ned på ca 54 kg, som jeg vil si er min naturlige vekt. Har en siste tiden spist ganske usunt, men har nå begynt å ta meg sammen. Føler meg bedre allerede. Er litt bevandret i dietter, en periode var jeg ganske nazi på LCHF, det funket bra, men kjente at det ble for strengt så har nå laget en egen plan hvor jeg inkluderer mer karber, men er redd for at det er for mye for å gå ned i vekt? Men vil også ha en diett jeg kan LEVE med, ikke bare en periode. Hvordan syns dere dette ser ut? Er interessert i alles mening, både lavkalori-folk og lavkarbo-folk. Tusen takk! Dag 1: Frokost: Lunsj: Middag: Ekstra: 2 ryvita dark rye, 2 egg, røkt laks, 1 brokkoli Kyllingfilet m. karri-saus (matfløte og karri) Middagsrester Noen never mandler, kaffe og svart/grønn te med melk/sitron Dag 2: Frokost: Lunsj: Middag: Kvelds: Ekstra; 1 skål havregrøt m. vann m. kokos 2 ryvita, 3 egg, røkt laks Wok: 3 egg, 3 kylling-pølser, 1 paprika, 3 sjampinjonger, ost. Scampi med hvitløksmarinade Svart te med sitron, en neve mandler, en kopp kaffe. Dag 3: Frokost: Lunsj: Middag: Kvelds: Ekstra: 1 skål havregrøt m. kokos Litt havregrøt, 1 avocado m. litt salt Scampi-rester, litt røkt laks Wok: Kyllingfilet, paprika, brokkoli, squash. En skål tyrkisk yoghurt m. ca 10 bringebær Grønn te, 1 svart te m. Melk. Dag 4: Frokost: Lunsj: Middag: Kvelds: 4 ryvita m. Makrell i tomat Litt rester fra woken, 1 hardkokt egg, 1 paprika, liten skål tyrkisk yoghurt m. kanel Kylling- og kalkunkjøttdeig m. tacokrydder, paprika, agurk, lettrømme, ost Tyrkisk yoghurt m. kanel og litt middagsrester Ren te, 1 kaffe Anonymous poster hash: 2769d...227
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 SLETT DENNE, HAR LAGET NY MED BEDRE OVERSIKT - TS Anonymous poster hash: 2769d...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå