Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en x, som jeg virkelig elsker så utrolig høyt, at det er helt sjukt. Vi ble sammen 1.desember 2013 og vi slo opp ''for godt'' i april 2013. Siden den gang har vi vært av og på, altså snart 1 år! Grunnen til at det har blitt så mye slutt er vel pga at jeg var mye sjalu før, og det at vi begge to er så stae og står alltid på vårt. Vi blir sammen, slår opp, holder kontakt, mister, ogsånn har det da vært siden april .. Problemet er da at jeg virkelig ikke klarer å gi slipp på han. Hva skal jeg gjøre? Tanken på at han ikke blir i livet mitt er så vond, nå sitter jeg her og ønsker at jeg ligger i armene hans ..

Han er en drittsekk og veldig dramatisk av seg - i know, han høres helt forjævlig ut. Samtidig er han verdens godeste gutt som jeg trives utrolig godt med - kjemien er på 100 % :fnise: Det er som om vi ikke kan leve med hverandre, samtidig så kan vi ikke leve uten eller. Vi ble sammen igjen og gjorde det slutt for rundt 2 ukers tid sammen. Idag kom han til skolen min for å levere noen av tingene mine, og for at jeg skulle få hilst på den nye valpen hans. Vi satt på skolen i kanskje 20 min, jeg koste med den nye valpen og vi pratet bare om valpen egentlig (denne valpen har vært planlagt lenge og var så opprømt over å endelig se den) . Vanligvis har vi gjort det sånn at enten jeg eller han kommer over også bytter vi ting på den måten, men denne gangen skulle han absolutt komme på skolen - hvorfor det?

Jeg bare lurer på hva han føler for meg, elsker han meg? Det må jo være noe i og med at vi har vært av og på 1 år snart, og ingen av oss har vært involvert i et annet forhold. Vet han har hatt sex med andre, osv - men det er hans sak og det var utenfor forholdet, så jeg takler det.

Jeg tør ikke snakke med han om det, fordi vi snakker så mye om det, men samtidig så bare blir det sånn som det blir. Jeg kjenner han jo så godt, men samtidig så forstår jeg meg ikke på han i det hele tatt .. Noen smarte ting jeg kan gjøre for å ''vinne'' han tilbake? :fnise: Etter møtet idag, sendte jeg mld og sa at det var godt å møte han igjen og at jeg hadde savnet han, og da svarte han at det var godt å se meg igjen og at han har savnet meg også. Så sa jeg at han må bare si ifra en dag om han ville finne på noe også gjøre noe koselig sammen, og da sa han '' jepp :) '' .. det tar jeg vel som positivt?

Hvertfall, er det noe galt med meg, som ikkke klarer å gi slipp?

Noen tips ? - ikke snakke rett ut om det, takler ikke det akkkurat nå ..

Noen tips om hvordan jeg kan få han til å ville ha meg mer? Gjøre meg selv mystisk, få han til å ønske?

Nå høres dum ut, uff .. jaja

Anonymous poster hash: e1109...138
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitat "Vi ble sammen 1.desember 2013 og vi slo opp "for godt" i april 2013"

"Nå høres jeg dum ut"

------------------------------------------------

Snakker vi tidsmaskin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...