Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan søker man opp profiler på instagram? Vet hvem jeg vil følge, men skjønner ikke hvordan jeg fnner dem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Søk på de som er på Facebook eller du kan søke etter navnet deres!

Trykk på utforsk for å søke navn eller hva de kaller seg på Instagram.

Endret av Kv84
Skrevet

Men hvor står det utforsk? Finner ikke noe sted å skrive inn brukernavnet jeg vil søke opp jeg... :rodme:

Skrevet

Andre "knappen" fra venstre. Beklager er håpløs på å forklare, men ville prøve å hjelpe deg da jeg ikke fant frem på Instagram i begynnelsen selv.

Skrevet

Åpne instagram, og trykk på det stjerneaktige ikonet som er til venstre for den blå "kameraknappen" i midten. Altså nederst på skjermen. Der har du utforskfeltet, og du kan trykke inn brukeren du ønsker å finne :)

Skrevet

Aha, måtte på appen for få det til! Prøvde på dataen skjønner dere, men der er jo ikke alle ikonene? På dataen ser jeg bare hjem-ikonet oppe tl venstre og minegen profil oppe til høyre!

Skrevet

Har aldri prøvd på data, så der jeg vet jeg desverre ikke hvordan det funker. Har du prøvd å google? Der finner man det meste :)

Skrevet

Funker jo uansett å søke opp folk på appen og se på dem på dataen, får se om jeg googler meg frem etterhvert :) Tusen takk for hjelpa :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...