CalidumCor Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hvordan søker man opp profiler på instagram? Vet hvem jeg vil følge, men skjønner ikke hvordan jeg fnner dem!
Gjest Kv84 Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 (endret) Søk på de som er på Facebook eller du kan søke etter navnet deres! Trykk på utforsk for å søke navn eller hva de kaller seg på Instagram. Endret 28. november 2013 av Kv84
CalidumCor Skrevet 28. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2013 Men hvor står det utforsk? Finner ikke noe sted å skrive inn brukernavnet jeg vil søke opp jeg...
Gjest Kv84 Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Andre "knappen" fra venstre. Beklager er håpløs på å forklare, men ville prøve å hjelpe deg da jeg ikke fant frem på Instagram i begynnelsen selv.
FruHudson Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Åpne instagram, og trykk på det stjerneaktige ikonet som er til venstre for den blå "kameraknappen" i midten. Altså nederst på skjermen. Der har du utforskfeltet, og du kan trykke inn brukeren du ønsker å finne
CalidumCor Skrevet 28. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2013 Aha, måtte på appen for få det til! Prøvde på dataen skjønner dere, men der er jo ikke alle ikonene? På dataen ser jeg bare hjem-ikonet oppe tl venstre og minegen profil oppe til høyre!
FruHudson Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Har aldri prøvd på data, så der jeg vet jeg desverre ikke hvordan det funker. Har du prøvd å google? Der finner man det meste
CalidumCor Skrevet 28. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2013 Funker jo uansett å søke opp folk på appen og se på dem på dataen, får se om jeg googler meg frem etterhvert Tusen takk for hjelpa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå