Gå til innhold

Menn- hva gjør dere på KG? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte du Kvinneguiden? Er du på andre diskusjonsfora? Finnes det andre forum rettet mot menn?

Disclaimer: Jeg er bare nysgjerrig, for all del ikke tro at jeg med dette mener dere ikke burde være her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, finnes ingen forum rettet mot menn direkte. Jeg henger her så henger jeg litt på reddit, men dette er det beste norske forumet og ofte det som dukker opp om jeg søker på noe på google feks så derfor har det blitt til at jeg skriver en del her inne og.

Anonymous poster hash: 6e092...552
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor valgte du Kvinneguiden? Er du på andre diskusjonsfora? Finnes det andre forum rettet mot menn?

Disclaimer: Jeg er bare nysgjerrig, for all del ikke tro at jeg med dette mener dere ikke burde være her.

Jeg er for og prøve å få meg noen venner da, men det er ikke alltid bestandig like lett! Folk har det med å være fordomsfull mot en som kaller seg waco, - det folk ikke forstår og jeg forklar om igjen og ogjen, - at dersom jeg virkelig var dust og bare ville hatt meg noe så hadde jeg bare brukt et brukernavn hvor jeg heter, - "kjekkogattraktiv mann" og helt sikker blitt likt! =)

Hvis ikke dette her er morsomt så vet ikke jeg!

• Liker 1
Skrevet

For å si det på en enkel måte, manneforum er jakt / fiske / fritid / sportsforum. Hvis du vil diskutere og lese om litt hverdagslige ting så er kvinneguiden stedet å være.

Anonymous poster hash: 6e092...552
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Morsomt å lese svarene deres :).

Reddit er fantastisk. Forumkultur på høyt nivå, men det er jo ikke det samme å diskutere på engelsk.

Hadde det vært fint med "manneguiden", eller er det egentlig helt greit å omringe seg med (vilt anslag) 80% kvinner? :P

Disclaimer 2: Jeg gjør ikke markedsundersøkelser for å starte opp "manneguiden".

Endret av ghej75
Skrevet (endret)

Hvorfor valgte du Kvinneguiden?

Fordi jeg trenger litt guiding i forhold til kvinner, så klart, hvilket bringer meg til spørsmålet: Hva i huleste gjør kvinner på "Kvinneguiden"?

Er du på andre diskusjonsfora?

Nei, ikke nå. Har vært på VGdebatt.

Finnes det andre forum rettet mot menn?

Internettfora har generelt en overflod av menn, ettersom "politikk og samfunn" er en viktig del av de fleste diskusjonsfora, og det stort sett er menn som er interessert i slike spørsmål.

Endret av Trapp
Skrevet

manneguiden har vært prøvd, men endte egentlig med et eneste kollaps av krangling og "mitt lag er bedre enn ditt lag".

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Fordi jenter er sprø, og jeg prøver å lære meg hvordan de tenker.

Skrevet

Da er du på rette plassen. :fnise:

Anonymous poster hash: 69637...cbb

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler at jenter er litt som en bakteriekoloni. Med en gang du tror du forstår dem, så har de skapt hundre nye generasjoner, hvor alle reglene du forstod er byttet ut.

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men fikk meg bruker her inne etter at jeg mange ting jeg googlet kom til kvinneguiden. Hadde aldri hørt om kvinneguiden før faktisk, men en svensk kompis av meg (som aldri har bodd i Norge) har hørt om kvinneguiden før :P

Anonymous poster hash: 67a69...43d
Skrevet

Stort sett for å spionere på de fantastiske og mystiske skapningene. ;)

• Liker 1
Skrevet

Stort sett for å spionere på de fantastiske og mystiske skapningene. ;)

Skulle ønske det fantes manneguiden, da skulle jeg spionert på dere ;)

(Men kvinneguiden er ikke representativt for hvordan kvinner tenker:) )

Anonymous poster hash: de732...776

Skrevet

Valg av KG= to-delt.

1. Jeg registrerte meg her fordi jeg faktisk var nysgjerrig på å finne ut mer om hvordan kvinner faktisk er (tenker og agerer som de gjør)

2. Var i et ekteskap der ting utviklet seg ganske så feil og (litt desperat) forsøkte å få noen råd.

Konklusjon: Jeg har funnet ut litt mer om hvordan kvinner er, uten at det har hjulpet meg. I den grad jeg fikk råd hjalp ikke det på bruddet. Uten at det skal være kritikk.

Jeg er ikke aktiv på andre vanlige diskusjonsfora. De er enda mer fordummende og fordømmende enn KG. Til sistnevnte forum - flere yngre og mer mobbing her nå enn før. Det er litt trist.

Skrevet

Skulle ønske det fantes manneguiden, da skulle jeg spionert på dere ;)

(Men kvinneguiden er ikke representativt for hvordan kvinner tenker:) )

Anonymous poster hash: de732...776

I så fall hadde du vært hjertelig velkommen. :)

Skrevet

Stort sett mindre enig med kvinner, mannsdominerte forum blir i større grad ekkokammer.

Skrevet

1. Fordi jeg elsker å diskutere alt mellom himmel og jord; KG har et bredt spekter av forum som gir mulighet til det!!

2. Prøver å plukke opp noen tips angående hvordan disse spennende skapningene tenker!!

Skrevet

Jeg får aldri nok av kvinner!!
Omgås (og omsluttes) av kvinner jevnlig, og det er noe eget ved dere. Henger derfor rundt her for å lære dere enda bedre å kjenne. :danse:

Skrevet

Fordi det er et av de mer aktive forumene. Kjenner til mange både norske og engelske, men syntes det etterhvert har blitt lengere og lengere mellom oppdateringene og nye tråder der - de dør rett og slett litt ut. Dessuten er det mange temaer her som er ganske kjønnsnøytrale.

Anonymous poster hash: 04438...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...