Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med typen min i ett år, han jobber offshore noe som gjør at han er borte 2 uker om gangen. Hver gang han skal dra blir jeg utrolig lei meg og begynner å gråte. Klarer som regel å holde meg til han går ut døra, for er redd han skal synes det er teit. Hva tror dere, hadde han syntes det var teit, eller gjerne litt søtt? Hadde føltes bedre å gråte litt i armene hans før han drar :P jeg savner han sånn når han er borte.

Anonymous poster hash: 8d10a...38a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så hadde det nok vært helt greit. Det viser hvor mye du bryr deg. Hvordan folk opplever dette er veldig forskjellig da.

Skrevet

Hei.

Nei, ts, jeg synes ikke det er teit å gråte. Du skal tross alt være langt fra en du er glad i, og får ikke se han på en god stund.

Kunne ønske at folk ikke så på gråting som noe teit, men tvert imot noe som er helt naturlig! Alle gråter, over større, eller mindre ting. :)

• Liker 2
Skrevet

Hehe, jeg kjenner meg igjen.. jeg gråter ikke når han reiser da, jeg gråter når savnet kommer snikende etter en uke. Da kan jeg ligge i senga og gråte når jeg snakker med han på skype osv! Føler det er litt teit siden det eeegentlig ikke er så lenge siden jeg har sett ham og jeg vet jo at han snart kommer hjem.. men det er så ensomt :)

Anonymous poster hash: e6ccf...9a0
Skrevet

Om han reagerer med å synes at det er teit, mangler han empati, og det får være hans problem.

Jeg hadde tatt det som et tegn på kjærlighet og trygghet.

Skrevet

Jeg grein som en baby hver gang eksen min skulle tilbake til millitæret. Men eksen var forståelsesfull og trøstet meg osv. En snill kjæreste forstår det! Så du bør ikke være redd for å vise følelsene foran kjæresten din.

Anonymous poster hash: 5b01a...513
Skrevet

Jeg gråt MYE da kjæresten skulle hjem igjen. (Vi har avstandsforhold) Men nå så gråter jeg faktisk ikke mer. Synes så klart at det er trist, men jeg vet at jeg får se han igjen. I tillegg så er det godt å være litt alene. Synes ikke det gjør noe å gråte, viser bare hvor mye han betyr for deg. :)

Anonymous poster hash: 30179...0b8
Gjest avocadoen
Skrevet

Haha, jeg gråter bare om det er 2 dager til jeg skal se typen igjen jeg :P

Skrevet

Jeg og typen min har avstandsforhold nå pga. studier, og jeg gråter hver eneste gang jeg når han reiser. Kan ofte gråte på kveldene også noen dager etter han har reist. Så det er ikke teit og unormalt :-)

Anonymous poster hash: 8f779...670
Skrevet (endret)

Vi har vært sammen i to år, og det er enda like rart å reise fra hverandre. Er alltid tungt, og prøver så godt jeg kan å holde inne tårene når vi klemmer farvel.. og gråter alltid når jeg sitter på bussen hjem til foreldrene mine.. hehe! :) og når vi møtes er det heeerlig godt!

Tror han hadde satt pris på at jeg gråt litt i armene hans, men jeg ville ikke vise den siden før..

Endret av s@nd
Skrevet

Jeg har også mann offshore, og det som kan være dumt er å gi han skyldfølelse for at han må på jobb.. Det er ikke lett for han å se hvor lei deg du blir, for han vet at han dra. Det kan jo hende at han føler det er hans feil, og får inntrykk av at det "knuser deg" helt, selv om det nok ikke gjør det :) Jeg synes det er bedre å la han dra med noen lange kyss og klemmer, noen gode ord i øret og et smil :) Jeg føler også på tomheten når han har dratt, og det er bare naturlig.

Anonymous poster hash: e6ccf...9a0
Skrevet

Husker jeg gråt som bare søren hver gang eksen skulle reise på sjøen. Han jobbet som styrmann på en fiskebåt, og kunne være borte opp til to måneder. Helt grusomt. Og det er helt grusomt om det er snakk om en uke, to, eller åtte. Man savner dem jo, og ser absolutt ingen grunn til at det er teit å gråte! :)

Skrevet

Ikke teit, men de kan synes det blir litt stress om det blir hver gang. Det er trossalt bare fjorten dager. Og ja, jeg vet hva jeg snakker om siden vi er fra hverandre i alt fra en uke til flere måneder i strekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...