Gå til innhold

BDSM treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke byer som arrangerer dette? Vet at det finnes foreninger men det virker så formelt liksom. Der må man intervjues og møte sjefene før man kan bli akseptert i gruppen.

Noen som vet om sier som arrangerer treff spontant?

Hilsen meget nysgjerrig jente :fnise:

Anonymous poster hash: a1ed9...b04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en grunn til at de fleste vil ha litt peiling på hvilke mennesker de inviterer.

Anonymous poster hash: 279c0...281
  • Liker 8
Skrevet

Det er en grunn til at de fleste vil ha litt peiling på hvilke mennesker de inviterer.

Anonymous poster hash: 279c0...281

Oh yes. Det er utrolig viktig med gjensidig tillit innen BDSM. Det vil sjeldent komme noe godt ut av å møte helt tilfeldige mennesker for å pushe grenser man ikke vet om.

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvilke byer som arrangerer dette? Vet at det finnes foreninger men det virker så formelt liksom. Der må man intervjues og møte sjefene før man kan bli akseptert i gruppen.

Det er ikke så veldig "formelt" da, det er bare for å ta en prat slik at man lettere kan inkluderes i gruppa, og man får kontrollert at du ikke er fullstendig gal eller noe sånt (utifra førsteinntrykket, noen viser seg jo å være gale litt senere).

En del foreninger opererer også med både helt åpne og lukkede treff (åpne=hvem som helst kan komme, lukkede = du må godkjennes først).

Lettere å svare på om du sier hvor i landet du tenker på...

• Liker 1
Skrevet

Som jente kommer du inn umiddelbart. Du må bare finne ut hvor.

• Liker 3
Skrevet

Da en veninne av meg ble med på et slikt treff så ble hun bare med gjengen ut å tok en øl etter at de fikk kontakt på en SM-side for midt-norge, slik at de ble kjent. Deretter leide de alle et stort hus et eller annet sted og alle slapp seg løs med fetisjer og hva det måtte være en hel helg. Det kostet en litt, men jeg tror det var en opplevelse for livet.

Anonymous poster hash: 25e67...a76

Skrevet

smil-norge.no

sjekk der

Anonymous poster hash: 41e6f...ea9
Skrevet

Det er ikke så veldig "formelt" da, det er bare for å ta en prat slik at man lettere kan inkluderes i gruppa, og man får kontrollert at du ikke er fullstendig gal eller noe sånt (utifra førsteinntrykket, noen viser seg jo å være gale litt senere).

En del foreninger opererer også med både helt åpne og lukkede treff (åpne=hvem som helst kan komme, lukkede = du må godkjennes først).

Lettere å svare på om du sier hvor i landet du tenker på...

Bergen :)

Gjest Nightwich
Skrevet

Hmmm seriøwe lukkede grupper høres ut som en ide for oss som er nysgjerrige og som syns det høres både skummelt og pirrende ut

Skrevet (endret)

Vil heller anbefale dere å gå på mønch :) Det er svært få oppegående mennesker som lar vilt fremmede delta på treffene sine (altså, jeg har aldri hørt om noen som drar inn folk som ingen kjenner fra før; det er for øvrig ikke noe jeg ville funnet på å deltatt på heller..) - og jeg tror strengt tatt ikke deres første møte med BDSM bør være en treffsituasjon. Hvis man er ute etter tilfeldig sex anbefaler jeg heller å plukke opp noen på et utested; BDSM er dessuten ikke en aktivitetsform man bedriver med randoms man ikke kjenner og har tillit til. Det er litt flere hensyn å ta enn som så. Også av hensyn til seg selv (:

.. Med mindre det er snakk om '50 shades-style', som jo noen tror er BDSM.

Send meg heller en pm, så skal jeg svare så godt jeg kan på eventuelle spørsmål. Er ikke så keen på å blottlegge den typen informasjon åpent på et nettforum :)

Men jeg biter hvertfall ikke (med visse unntak) :laugh:

Endret av Strixvaria
  • Liker 1
Skrevet

Som bidrag til svaret over betyr mønch kafetreff/pubtreff. Det ordet brukes ikke over alt. ;)

Skrevet

Som bidrag til svaret over betyr mønch kafetreff/pubtreff. Det ordet brukes ikke over alt. ;)

Sant nok :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Om du bor i Oslo er jo Oslo BDSM et alternativ, de holder til i Breigata 10 i Oslo sentrum. De har egen nettside, bare søk på Oslo BDSM. De arrangerer kafetreff hver tirsdag, og tror annenhver tirsdag er såkalt åpen kafe hvor hvem som helst kan komme, trenger ikke å være medlem der. De arrangerer også fester på lørdager, tror ikke det er hver lørdag. Men her må man være medlem, eller gå sammen med noen som er medlem.

Ser noen nevner mønsj, og det er også et alternativ. Det er mønsj første mandag i måneden i Oslo i alle fall, i regi av KYO - Kinky Oslo. Der møtes man på en pub i Dalsbergstien. Om du registrerer deg på Fetlife.com, kan du følge med på når både KYO Oslo og Oslo BDSM har kafeer, fester og mønsj.

Om du er interessert i bondage, er det noe som heter Oslo shibari dojo, hvor det avholdes kurs på torsdager. For øvrig har denne gruppen åpen dag nå på lørdag. Som sagt, mulig å finne denne på fetlife.com også, eller via nettsiden deres.

Lykke til.:)

Anonymous poster hash: a54c8...02d

Skrevet

Vil heller anbefale dere å gå på mønch :) Det er svært få oppegående mennesker som lar vilt fremmede delta på treffene sine (altså, jeg har aldri hørt om noen som drar inn folk som ingen kjenner fra før; det er for øvrig ikke noe jeg ville funnet på å deltatt på heller..) - og jeg tror strengt tatt ikke deres første møte med BDSM bør være en treffsituasjon. Hvis man er ute etter tilfeldig sex anbefaler jeg heller å plukke opp noen på et utested; BDSM er dessuten ikke en aktivitetsform man bedriver med randoms man ikke kjenner og har tillit til. Det er litt flere hensyn å ta enn som så. Også av hensyn til seg selv (:

.. Med mindre det er snakk om '50 shades-style', som jo noen tror er BDSM.

Send meg heller en pm, så skal jeg svare så godt jeg kan på eventuelle spørsmål. Er ikke så keen på å blottlegge den typen informasjon åpent på et nettforum :)

Men jeg biter hvertfall ikke (med visse unntak) :laugh:

Intolerant ser jeg. 50 Shades kan være BDSM det også, latterlig og intolerant at noen få som tror de selv er BDSM-ere liksom skal gjøre seg kule ved å ta avstand fra 50 Shades. Kommer vel av utrygghet og usikkerhet angående egen seksualitet.

• Liker 3
Skrevet

Intolerant ser jeg. 50 Shades kan være BDSM det også, latterlig og intolerant at noen få som tror de selv er BDSM-ere liksom skal gjøre seg kule ved å ta avstand fra 50 Shades. Kommer vel av utrygghet og usikkerhet angående egen seksualitet.

Beskrev ikke du akkurat 50 Shades?

• Liker 4
Skrevet

50 Shades er jo en bok som omhandler nettopp usikkerhet og manglende trygghet, i tillegg til et syn på både BDSM og kvinner/menn som ikke akkurat har føttene plantet på jorda.

• Liker 2
Skrevet

Du skrev at du var fra Bergen. På nettsiden til SM Bergen står det:

«I tillegg arrangeres det jevnlig åpne kafétreff, hvor nysgjerrige BDSM-ere og fetisjister som vurderer medlemskap kan få komme og bli kjent med oss.»

Om du følger med der, så regner jeg med at de legger ut informasjon om slike arrangementer.

Ellers synes jeg det høres fornuftig ut å ha «intervjuer» med de som ønsker å bli medlem i foreningen. Regner med at mange av dem som er med ønsker diskresjon, og fostår godt at de ikke har spesielt lyst til at en haug med folk som kun er nysgjerrige kommer på treff.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke sånt gamle folk gjør da? :P tviler på at det er sexy mennesker på sånne møter..

Anonymous poster hash: 750f6...75b
Skrevet

Er det ikke sånt gamle folk gjør da? :P tviler på at det er sexy mennesker på sånne møter..

http://www.ungbdsm.no/

Anonymous poster hash: b7b61...051

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tviler på at utseende er spesielt avgjørende for tenningsmønster.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...