AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 jeg har ei venninne som maser skikkelig, spør om mye teite ting.. er så lei! hun er ikke til å stole på å sier alt videre! hun skjønner ikke at jeg er sur på hun, så hun bare fortsetter å mase. jeg vil ikke ha kontakt med hun så jeg svarer ikke på meldingene, er dette rett? hva skal jeg gjøre? hun blir sur for jeg ikke svarer, men har ikke lyst og svare henne! Anonymous poster hash: 32e20...403
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Kanskje du bør snakke med henne, og i de situasjonene der hun sier ting videre som du har betrodd henne, bør du konfrontere henne. Du bør si fra til henne hva hun har gjort for at du ikke ønsker å ha kontakt med henne, dette vil kanskje føre til at hun slutter å mase. Nå vet hun ikke at du ikke ønsker kontakt, og ikke alle klarer å ta hintet. Anonymous poster hash: e066b...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Å herre gud. Du høres ut som en drittunge. Fortell henne hva problemet er, spør om hun vil vite det og om hun er KLAR for det. Så sier du at du ikke ønsker mer kontakt. Hvis du starter på V så har jeg spurt hva problemet er 100 ganger nå, jeg vil gjerne vite hva jeg gjør galt. Jeg vil ikke være vennen din uansett på grunn av denne barnslige oppførselen din, men jeg vil lære av mine feil. De fleste venner er ikke for evig uansett. Lær deg dette nå. Anonymous poster hash: 456d6...764
Gjest BettyBoop Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 jeg har ei venninne som maser skikkelig, spør om mye teite ting.. er så lei! hun er ikke til å stole på å sier alt videre! hun skjønner ikke at jeg er sur på hun, så hun bare fortsetter å mase. jeg vil ikke ha kontakt med hun så jeg svarer ikke på meldingene, er dette rett? hva skal jeg gjøre? hun blir sur for jeg ikke svarer, men har ikke lyst og svare henne!Anonymous poster hash: 32e20...403 snakk med henne da for f. Hva er det med konfliktskye folk som ikke kan kutte kontakten på en skikkelig måte men bare faser ut kontakten? 1
Scoop Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 snakk med henne da for f. Hva er det med konfliktskye folk som ikke kan kutte kontakten på en skikkelig måte men bare faser ut kontakten? Hva er det med folk som ikke klarer å ta et hint? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Hva er det med folk som ikke klarer å ta et hint? man avslutter ikke et vennskapsforhold med å hinte. hva med at folk kan ha folkeskikk? 1
Gjest Raindrops Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Hva er det med folk som ikke klarer å ta et hint? Tar de ikke hintet så er det bare en ting å gjøre, og det er å være ærlig. Noe annet vitner bare om feighet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå