Gå til innhold

Forelsket i opptatt mann - vondt. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå, som jeg har lest og hørt om så mange ganger før og tenkt at det skjer aldri meg, blitt forelsket i en opptatt mann. Han er skilt og har en datter, men har en kjæreste han ikke bor sammen med.

Møtte han via en datingside og falt pladask. Visste at han var i et forhold, men tenkte at det kun skulle være seksuelt.

Nå er jeg helt fortvilt, og ønsker både å gjøre det slutt og å fortsette å møte ham.

Tenker på hvordan hun er, hvorfor han er i et forhold når han likevel er utro, og selvsagt, lurer på om det er mulig for meg å noensinne "ende opp" med ham.

Har aldri noen gang vært så forelsket i noen.

Anonymous poster hash: c14ec...61a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hold klåfingrene dine fra fatet, du, så går det sikkert greit!

Anonymous poster hash: 12477...f2d
  • Liker 10
Skrevet

Bare hold klåfingrene dine fra fatet, du, så går det sikkert greit!

Hva med hans klåfingre da? Det er faktisk han som er den aktive her, som alltid tar initiativ og ønsker å møte meg igjen.

• Liker 6
Skrevet

Det er ingen trøst, men vi er mange som har vært forelsket i en opptatt fyr. Da gjelder det å holde hodet kaldt og å fokusere på å gå videre, for det kommer aldri noe godt ut av å rote seg inni noe med noen som er opptatt. Fokuser på at dette går over, at denne mannen har kvaliteter som gjør at du ikke kommer til å bli lykkelig med ham (han kommer ikke til å være trofast mot deg heller, vet du), kom deg ut og gjør nye ting som holder tankene borte fra ham. Det krever viljestyrke, og det er veldig lett å la seg selv bli fanget i troen på at du aldri kommer til å føle det like sterkt, at dette er helt spesielt, at dere bare må ende opp sammen osv. Ingenting av det stemmer, det er bare noe hodet koker sammen fordi man så gjerne ville at det skulle være annerledes.

Men det går over.

Anonymous poster hash: 32f63...1aa

Skrevet

Hva med hans klåfingre da? Det er faktisk han som er den aktive her, som alltid tar initiativ og ønsker å møte meg igjen.

Du vet godt at han er opptatt, så spar oss for den.

• Liker 12
Skrevet

TS, jeg spår at du ikke kommer til å få så mye annet enn kjeft og råd om å dumpe ham her altså. Du vet jo at dette er dumt for alle tre involverte her? Prøv å gå tilbake til datingnettsiden og finn en med status "singel". Håper du klarer å finne kjærligheten med en som ikke er så åpenbart tilbøyelig til utroskap.

Skrevet

Det er ingen trøst, men vi er mange som har vært forelsket i en opptatt fyr. Da gjelder det å holde hodet kaldt og å fokusere på å gå videre, for det kommer aldri noe godt ut av å rote seg inni noe med noen som er opptatt. Fokuser på at dette går over, at denne mannen har kvaliteter som gjør at du ikke kommer til å bli lykkelig med ham (han kommer ikke til å være trofast mot deg heller, vet du), kom deg ut og gjør nye ting som holder tankene borte fra ham. Det krever viljestyrke, og det er veldig lett å la seg selv bli fanget i troen på at du aldri kommer til å føle det like sterkt, at dette er helt spesielt, at dere bare må ende opp sammen osv. Ingenting av det stemmer, det er bare noe hodet koker sammen fordi man så gjerne ville at det skulle være annerledes.

Men det går over.

Anonymous poster hash: 32f63...1aa

Men det er da ikke 100% umulig at han forlater sin nåværende kjæreste og velger meg en dag? Hva om jeg fortsetter å møte ham, vise ham hvem jeg er, og så kanskje etter hvert oppdager han at han ikke kan unnvære meg i livet sitt?

Skrevet

TS, jeg spår at du ikke kommer til å få så mye annet enn kjeft og råd om å dumpe ham her altså. Du vet jo at dette er dumt for alle tre involverte her? Prøv å gå tilbake til datingnettsiden og finn en med status "singel". Håper du klarer å finne kjærligheten med en som ikke er så åpenbart tilbøyelig til utroskap.

Det merkelige er at om han hadde vært min så ville jeg lett godtatt at han hadde vært utro -bare jeg hadde fått være kjæresten hans.

Skrevet

Men det er da ikke 100% umulig at han forlater sin nåværende kjæreste og velger meg en dag? Hva om jeg fortsetter å møte ham, vise ham hvem jeg er, og så kanskje etter hvert oppdager han at han ikke kan unnvære meg i livet sitt?

Det er selvfølgelig ikke umulig, men selv om han dumper henne, blir sammen med deg, og syns du er uunnværlig; hva er det som stopper han fra å fortsette å date andre?

• Liker 2
Skrevet

Det merkelige er at om han hadde vært min så ville jeg lett godtatt at han hadde vært utro -bare jeg hadde fått være kjæresten hans.

Det er lett å si nå, det er ikke sikkert du hadde følt han var "din" og "kjæresten" din om han var notorisk utro.

Siden du allerede er så slem mot kjæresten hans kunne du kanskje bare sagt til henne hva som skjer, slik at hun dumpet ham og du fikk han for deg selv (enn så lenge)? Eller dere kunne kanskje blitt enige om en delingsordning..?

Skrevet

Jo det kan helt sikkert skje det. Mye mulig.

Men hva skjer da da?

Etterpå?

En mann som blir kåt av å ha datingsider og som helt bevisst går etter damer kun for å pule, kan godt risikere å gi deg den samme avslaget som han ga kjæresten sin, og sikkert kona før kjæresten også.

Hva er det med kvinner som gjør at de blir spesielt kåte på opptatte menn og ikke ledige menn? Er det ett behov fra naturens side?

Kanskje slike menn som er utro er mer trofaste?

Kanskje slike menn som bedrar er mer lojale?

noe må det jo være?

• Liker 5
Skrevet

Jo det kan helt sikkert skje det. Mye mulig.

Men hva skjer da da?

Etterpå?

En mann som blir kåt av å ha datingsider og som helt bevisst går etter damer kun for å pule, kan godt risikere å gi deg den samme avslaget som han ga kjæresten sin, og sikkert kona før kjæresten også.

Hva er det med kvinner som gjør at de blir spesielt kåte på opptatte menn og ikke ledige menn? Er det ett behov fra naturens side?

Kanskje slike menn som er utro er mer trofaste?

Kanskje slike menn som bedrar er mer lojale?

noe må det jo være?

Hva er det med menn som gjør at de må generalisere på bakgrunn av kjønn? Er det noe fra naturens sider? Er kvinner flinkere til å se nyanser? Noe må det jo være.

Skrevet

Slike holdninger som det der viser veldig lav selvtillit og at du ikke har så mye ære. Du ville latt han være utro bare dere var sammen? Må dessverre si at sånne type jenter er det ikke mange gutter som vil ha som kjæreste. Gutter liker jenter med integritet og selvtillit. Hvis han ville være sammen med deg så hadde han dumpet kjæresten nå og blitt sammen med det. Virker som om han bare bruker deg for sex.

Skrevet

Vær så snill og dropp han, ikke møt han en eneste gang til. Det sitter faktisk en uskyldig og uvitende tredjepart midt oppi dette. Vis litt respekt! Det er plenty av andre, single, menn der ute. Finn en som ikke er opptatt.. Kvinner hadde sluppet alt dette tullet med utro menn og kjærlighetssorg osv, dersom bare kvinner som deg hadde sluttet å knulle menn i forhold. Du vet vet at det du gjør er utrolig egoistisk og galt?

Anonymous poster hash: 0b9d7...bff
  • Liker 2
Skrevet

Eller kanskje det bare viser at jeg er fullstendig fortapt i ham??

Jeg har kjent han i et par uker, vi kjenner ikke hverandre ennå engang. Men kanskje det er et bittelite håp om at han forlater kjæresten på sikt.....Vet ikke. De bor jo ikke sammen engang, hvor seriøst kan forholdet være da?

Skrevet

Hva er det med menn som gjør at de må generalisere på bakgrunn av kjønn? Er det noe fra naturens sider? Er kvinner flinkere til å se nyanser? Noe må det jo være.

Tror du ikke jeg hadde spurt en mann som forteller at han er kåt på en kvinne som er opptatt? Tror du ikke jeg hadde spurt ham om motivet?

Skrevet

Ingenting merkelig med det. Du vil han skal være utro sånn at du kan "få ham". Kjæresten hans tenker nok litt annerledes på det. Ikke prøv å rasjonalisere det her for deg selv, bare hold fingrene fra fatet, som sagt.

Skrevet

Vær så snill og dropp han, ikke møt han en eneste gang til. Det sitter faktisk en uskyldig og uvitende tredjepart midt oppi dette. Vis litt respekt! Det er plenty av andre, single, menn der ute. Finn en som ikke er opptatt.. Kvinner hadde sluppet alt dette tullet med utro menn og kjærlighetssorg osv, dersom bare kvinner som deg hadde sluttet å knulle menn i forhold. Du vet vet at det du gjør er utrolig egoistisk og galt?

Anonymous poster hash: 0b9d7...bff

Det er selvsagt egoistisk å møte ham, ja. Men galt? Vi har det ubeskrivelig fint og deilig sammen, har aldri vært lykkeligere enn de timene jeg tilbringer med ham.

Kjæresten hans vet ingenting, og får aldri vite det av meg i alle fall. Det jeg håper på er at han på sikt kanskje dumper henne til fordel for meg.

Skrevet (endret)

Eller kanskje det bare viser at jeg er fullstendig fortapt i ham??

Jeg har kjent han i et par uker, vi kjenner ikke hverandre ennå engang. Men kanskje det er et bittelite håp om at han forlater kjæresten på sikt.....Vet ikke. De bor jo ikke sammen engang, hvor seriøst kan forholdet være da?

Ja det lønner seg skikkelig å bli forelsket i en opptatt mann du ikke kjenner. Du kommer til å få masse lykke i livet! En som deg bare må bli lykkelig, - det sier jo nesten seg selv.

Å bli forelsket i en ukjent er det aller lureste ett menneske kan gjøre mot seg selv vil jeg tro?

Hvorfor ta seg bryderiet med å bli kjent med et menneske før man forelsker seg, - hva er vitsen med det da? Det hørtes jo kjempeteit ut, mye lurere å underkaste seg en fremmed man ikke helt vet hva vil med en.

Endret av waco
  • Liker 3
Skrevet

Det er jo fordi du ikke bor sammen med ham!

Hadde du ment dette her dersom han bodde hos deg? Du smører matpakker og han drar for pule andre jenter? Du sitter hjemme og ser på tv mens han chatter med andre kvinner i din stue!?

Er dette her ting å akseptere, - du blir med ham på byen, og han spanderer på andre jenter og du spanderer på ham!??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...