Gjest mmm Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 jeg har truffet verdens deiligste mann! aldri sett noen som har vært så fantastisk.. har aldri klart å tro på de som sier at det finnes en som er så unik, så sexy, herlig osv osv osv... men der må jeg bite i det sure eplet. og innse at selv om det var gjensidig. dette vil aldri bli noe av -
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #3 Skrevet 10. mai 2004 jeg har truffet verdens deiligste mann! aldri sett noen som har vært så fantastisk.. har aldri klart å tro på de som sier at det finnes en som er så unik, så sexy, herlig osv osv osv... men der må jeg bite i det sure eplet. og innse at selv om det var gjensidig. dette vil aldri bli noe av - It's meeting the man of your dreams and then meeting his beutiful wife (Ironic - Alanis M)... Er det sånn? 8)
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 Ja tenkte meg nok kanskje at det var noen som var gift her ja. Hm kjedelig situasjon
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 det er meg som er den opptatte - Ah... Ikke noe mindre trist for det..Men det er ikke sikkert han er så bra "in the long run". Trøst deg med det du
Gjest mmm Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 ja,prøve å trøste seg med det.. dog - lei meg jeg..
Sandman Skrevet 10. mai 2004 #8 Skrevet 10. mai 2004 Det er nok bare et spørsmål om TID før du er "ledig", ettersom du viser at du sørger over at dette ikke ble noe av. Når du får grublet lenge nok på denne mannen, og sammenligner han med hva du har i dag, så kommer nok løsrivings-prosessen hos deg til og modnes en hel del....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå