AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Som overskriften sier ? Jeg bruker litt tid, vil ikke virke helt desperat heller.Anonymous poster hash: deccf...b3c
deedee_ Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Svarer når jeg ser meldingen. Av og til ser jeg den, men holder på å lage mat/fikse meg/se på noe osv, da kan det skje at jeg glemmer å svare, men svarer så fort jeg kommer på det.
Trapp Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Kommer helt an på hvem som har sendt den og hva de ville. 3
Apefinger Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Veeeldig lang, kan gå flere dager, gjerne aldri.
Gjest Funky Punk Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Noen ganger svarer jeg med en gang. Andre ganger svarer jeg aldri. Noen ganger er jeg opptatt og svarer senere. Osv osv
Gjest SweetSunshine Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Jeg svarer når det passer meg, og jeg har lyst og tid.Blir så irritert når folk ringer opp 20 min etter de har sendt en melding og lurer på hvorfor jeg ikke har svart. Nesten gang skal jeg bare si at jeg hadde sex, så det passet litt dårlig. Hvis det er noe som haster så ringer folk.
Noteknekk Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Kan svare med en gang, et par timer senere eller en dag + senere. Kommer helt an på hva jeg gjør og hvem som sender. Hvis jeg ikke kan svare med en gang så har jeg litt lett for å glemme det. Men tror jeg oftest svarer ganske kjapt 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Det varierer. Kommer helt an på hvem det er fra og. Anonymous poster hash: f5273...970
Teethgrinding Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Jeg svarer stort sett alltid innen kort tid. Jeg er da ikke et rasshøl heller.
Gjest crazycatlady Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Stort sett med en gang. Hater folk som bruker 100 år på å svare på meldinger.
Gjest Raindrops Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Svarer når jeg har tid og/eller når jeg vet hva jeg skal svare. Sosiale koder faller meg ikke alltid like naturlig så jeg kan av og til bruke litt tid på å finne ut hva som er en ok måte å svare på. Det skjer også at jeg glemmer å svare hvis meldingen kommer på et litt upraktisk tidspunkt. 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Svarer med en gang jeg ser meldingen, dersom det ikke krever noen stor tankevirksomhet.
Gjest Kv84 Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Send en sms til meg, så kan vi se. Jo jeg pleier å svare med en gang, er super stressa...
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #14 Skrevet 28. november 2013 Jeg svarer med en gang:P Men så har jeg ingenting å gjøre om dagene heller, så har tid til det Anonymous poster hash: 2b4f0...55f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #15 Skrevet 28. november 2013 Jeg er alltid tilgjengelig. Får høre av vennene mine at jeg svarer på flekken. Når man sender meg en melding så kan det følte som de pirker meg på ryggen. Jeg snur meg med en gang og er der. Haha. Men hvis det feks gjelder en flørt, så kan jeg variere litt med å svare raskt og å vente litt. Men jeg ser alltid mld med en gang (nesten alltid ihvertfall) og hvis jeg vil la flørten vente litt, så legger jeg fra meg mobilen og gjør litt div ting før jeg svarer. Men ja... med meg trenger du som regel ikke å vente Anonymous poster hash: 4473e...536
Gorgonzola Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Svarer når jeg har tid og/eller når jeg vet hva jeg skal svare. Sosiale koder faller meg ikke alltid like naturlig så jeg kan av og til bruke litt tid på å finne ut hva som er en ok måte å svare på. Det skjer også at jeg glemmer å svare hvis meldingen kommer på et litt upraktisk tidspunkt. Dønn enig med smarte og (helt sikkert) snasne regndråper
Gjest Wei Wei Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 Hvis det er noe å svare på, så svarer jeg rett etter å ha lest den. Når jeg leser den er et annet spørsmål siden jeg har ikke mobil tilgjengelig hele tiden. Så avhengig av den er jeg ikke.
Arianna Skrevet 28. november 2013 #18 Skrevet 28. november 2013 Åh, det kan ta lang tid. Er ekstremt flink å legge fra meg telefonen på de merkeligste steder, og tenker ikke over at jeg mangler den heller. Sist fant sambo den i kjøleskapet, liksom
Scorpio Skrevet 28. november 2013 #19 Skrevet 28. november 2013 Som overskriften sier ? Jeg bruker litt tid, vil ikke virke helt desperat heller.Anonymous poster hash: deccf...b3c Du venter litt ekstra med vilje altså? Jeg synes man alltid skal være seg selv, og ikke spille slike roller. Svarer noen ganger med en gang, andre ganger litt senere, får ikke alltid med meg meldingen med en gang. Men å planlegge hvor lang tid jeg skal bruke kunne aldri falt meg inn. Og hadde en jente gjort det hadde jeg ikke syntes det var positivt akkurat.
Auroressa Skrevet 28. november 2013 #20 Skrevet 28. november 2013 Pleier som regel og svare med en gang jeg oppdager at jeg har melding, gjerne i det den kommer inn på mobilen Hvorfor la den andre vente på svar når jeg uansett kan svare der og da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå