AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Noen her som har handlet på netthandelen før? Gode erfaringer? Anonymous poster hash: ada64...e27
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Veldig lett å bli revet med og kjøpe mere enn en hadde tenkt, spesielt sent på kvelden og utover natta. Litt varierende kvalitet på "kjøkkenmaskiner" er min erfaring og jeg har sluttet å kjøpe ting der. Anonymous poster hash: 32e53...548 1
Libertas Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Ikke kjøpt finnkniv der ihvertfall! Typen skulle smøre smør på brødskiva, da bladet falt av skaftet.
Sirah Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Har kjøpt noe der. Men erfaringsmessig så bør man ikke kjøpe noen "småting" for pakking og porto koster en del...
Rakiana Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Enig med brukeren over, frakte på det jeg kjøpte (for flere år siden) var tre ganger så høy som prisen jeg fikk tingen for. Kjedelig! Dessuten selger de mye som produseres billig i kina og som har lave innkjøpspriser, til ekstreme priser. I dag så jeg reklame på VG for denne. På netthandelen skal de ha 999,- for denne hvis du ønsker å kjøpe uten auksjon. Den koster mindre enn 150,- å kjøpe inn fra ett nettsted. Finnes sikkert billigere andre steder også..
Anglofil Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Du kan være heldig, du kan være uheldig. Pga fraken lønner det seg gjerne å handle mye hvis man først handler. Jeg har stort sett vært heldig. En gang bød jeg litt sent på kvelden på et servise, trengte det siden jeg skulle flytte og ikke hadde et, men tenkte at det vinner jeg ikke. Jeg vant det for hele 1 kr. Frakten kom vel på 249 kr. Serviset har jeg den dag i dag, tre år etter. Handlet også andre ting og da blir det jo billig. Kvaliteten er stort sett grei, men tror det kommer helt an på hva du kjøper også. Mvh Yvonne
Rotemor Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Jeg var superheldig på kjøp av vaskemaskin og tørketrommel. De småtingene de har er som regel ræl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå