AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Det er så mange forskjellige meninger ang. venner av det andre kjønn når en er i forhold, men jeg lurer litt på hva dere hadde synes om følgnede: Kjæresten din hadde en venninne før dere ble sammen, han er åpen om at de har flørtet MYE, slik at "alle" trodde at det var noe mer på gang mellom de, de hadde sovet nakne sammen flere ganger (ikke sex) de har kysset (ikke klint), han synes hun er veldig pen, og kan ikke svare på om han kunne tenke seg noe mer med hun hvis det ikke hadde vært for deg. Hun hadde sagt til deg at fra hennes side var det absolutt ingen andre følelser enn vennskap men at hun liker å flørte, og hadde sovet naken med han fordi det er godt med kroppskontakt. Jeg liker ikke at kjæresten min fortsatt skal ha noe særlig kontakt med denne damen. Hun var altså litt mer enn bare en venninne (noe de begge også har sagt) Jeg har tidligere hatt ett par guttevenner som det aldri kunne blitt noe med fordi de føltes akkurat som en bror, ikke noe mer. Noe slikt kan ikke kjæresten min si om denne damen. Han drar altså på det når jeg spør om han kunne ha gått lenger med hun. (Altså tolker jeg det som at det ikke har skjedd fordi hun ikke "er helt der" ) Hva hadde dere synes om dette? Hadde dere synes dette var ok? Anonymous poster hash: df1da...5c1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Det må være deilig å ha en sånn kjæreste som er SÅ ærlig!!! Når han har vært så ærlig hittil kan du fortsette å stole på han. Ikke driv å tvil på han når han faktisk forteller deg såpass så er han ærlig. Han hadde ikke behøvd å si at de sov naken osv. Når du visste det før dere ble sammen så må du nesten finne deg i det. alle har en sånn uåppnålig drøm. Er ikke dermed sagt at han setter forholdet med deg påspill for å få henne for en natt. ....... La de være venner, ikke vær en sjalu bitch.. Da kan han likegjerne gjøre seg fortjent til å ha en sjalu dame.. Det er da det skjer.. Men ville ikke syns nakenhet og intimsoving var ok.. Men å henge sammen hadde vært ok for min del. Anonymous poster hash: 38e85...a0b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Det må være deilig å ha en sånn kjæreste som er SÅ ærlig!!! Når han har vært så ærlig hittil kan du fortsette å stole på han. Ikke driv å tvil på han når han faktisk forteller deg såpass så er han ærlig. Han hadde ikke behøvd å si at de sov naken osv. Når du visste det før dere ble sammen så må du nesten finne deg i det. alle har en sånn uåppnålig drøm. Er ikke dermed sagt at han setter forholdet med deg påspill for å få henne for en natt. ....... La de være venner, ikke vær en sjalu bitch.. Da kan han likegjerne gjøre seg fortjent til å ha en sjalu dame.. Det er da det skjer.. Men ville ikke syns nakenhet og intimsoving var ok.. Men å henge sammen hadde vært ok for min del. Anonymous poster hash: 38e85...a0b Er jeg virkelig en sjalu bitch hvis jeg ikke synes det er ok? Anonymous poster hash: df1da...5c1
deedee_ Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde ikke syns at det hadde vært ok hvis kjæresten min hang med noen han hadde hatt følelser for på den måten. Helt greit med jentevenninner, sånne som er litt som søsken, som du sa. Men sånn som det der hadde jeg ikke orka i et forhold. Kanskje fordi jeg er for usikker? Kan godt være. Men det hadde værtfall blitt et veldig stort gjengående problem for meg ser jeg for meg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde ikke syntes det var ok i det hele tatt.. Det burde også han skjønne! Altså, de kan jo møtes feks. på fest hvor mange andre er, men ikke drive å holde på bare de to. Ikke tale om Anonymous poster hash: 8664c...2f9
Trapp Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 (endret) Hør her, kjærlighet er ikke magi og eventyr. Det finnes ikke én person i denne verden som du potensielt sett kunne vært sammen med dersom timingen var riktig, det finnes sannsynligvis tusenvis eller mer. Du ville, hun ville ikke. Det er timing. Da du ville være kjæreste med ham, ville han også være kjæreste med deg. Potensielt sett kunne han kanskje ha vært sammen med hun andre, fordi hun også er kul og pen og sånn, men så ville timingen det sånn at det ble deg istedet. Og nå deler dere to noe som han ikke deler, og aldri har delt, med henne. Det er ikke bare hvem du er som gjør deg til "the significant other", men også timingen og den historien dere har sammen. Så hold beina godt planta på jorda du, så vil du nok føle deg bedre. Endret 29. november 2013 av Trapp
Gjest BettyBoop Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Jeg hadde blitt usikker og følt at han egentlig ville ha henne men kun var sammen med meg fordi han ikke kunne få henne..
Gjest Mupsi Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Absolutt ikke greit. Høres helt rart ut at han skal være "venner" med henne når han har kjæreste.
Gjest ghej75 Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Jeg hadde ikke likt det, men synes i det minste det er positivt at han er helt ærlig. Om dama har friendzona ham, men flørter med ham, bruker ham for å få oppmerksomhet/bekreftelse tror jeg at jeg hadde blitt rimelig irritert om de skulle henge mye sammen. Det hadde faktisk kommet mest an på om jeg stolte på henne mer enn ham (tar det som en selvfølge at jeg i utgangspunktet har stor tillit til kjæresten).
Gjest Awzm me Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Hør her, kjærlighet er ikke magi og eventyr. Det finnes ikke én person i denne verden som du potensielt sett kunne vært sammen med dersom timingen var riktig, det finnes sannsynligvis tusenvis eller mer. Du ville, hun ville ikke. Det er timing. Da du ville være kjæreste med ham, ville han også være kjæreste med deg. Potensielt sett kunne han kanskje ha vært sammen med hun andre, fordi hun også er kul og pen og sånn, men så ville timingen det sånn at det ble deg istedet. Og nå deler dere to noe som han ikke deler, og aldri har delt, med henne. Det er ikke bare hvem du er som gjør deg til "the significant other", men også timingen og den historien dere har sammen. Så hold beina godt planta på jorda du, så vil du nok føle deg bedre. Men her høres det jo nesten ut som om ts også bare kunne vært det neste beste, og at han tok til takke med henne, fordi venninnen hans ikke ville noe mer. Og jeg ville ikke godtatt at at kjæresten siklet etter en venninne, men bare pga meg ikke gjorde noe med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå