Gå til innhold

Generell debatt

32 stemmer

1. 1. Vil du beholde, eller er det greit å legge ned forumet?

• Ja jeg vil beholde "Generell debatt" slik det var før modereringen
      30
    • Nei; vi trenger ikke dette forumet da alle emner uansett kan legges under andre forum
      2
    • Hæ?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moderatorene har tenkt å legge ned forumet "Generell debatt" og gjør dette ved å flytte alle innlegg over til de andre forumene.

Er dette greit? Eller vil du beholde dette forumet?

En liten notis: Jeg administrerer andre forum, og jeg gjør aldri store endringer uten at jeg lar medlemmene få lov å ytre sin mening først. Burde det ikke være slik her også?

Anonymous poster hash: 1f295...7f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvorfor skulle de ville legge ned? Ser ikke logikken i det, og ja, jeg vil gjerne beholde Generell debatt slik det er i dag :)

Anonymous poster hash: 3cf10...284
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor legge ned?

Når jeg ikke vet hvor jeg skal legge tråd hen, så legger jeg det på generelt. Nå blir jo vanskelig :(

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg likte generell debatt slik det var før, og jeg synes alle forum trenger et slikt underforum. Nå havner vel alt jeg likte med generell debatt på snikk snakk, som allerede er stappet full ordleker og usaklig piss, og det synes jeg er synd.

• Liker 4
Skrevet

Nei, forstår ikke hvorfor det skal legges ned. Vi trenger et underforum hvor vi finner ymse tråder og hvor det kan diskuteres forskjellige saker.

Anonymous poster hash: d274b...b8b
  • Liker 2
Skrevet

Nei, forstår ikke hvorfor det skal legges ned. Vi trenger et underforum hvor vi finner ymse tråder og hvor det kan diskuteres forskjellige saker.

Anonymous poster hash: d274b...b8b

Nettopp. Og det stedet kan ikke bli snikksnakk, for da er det plutselig helt legitimt å avspore tråder med fjasing, bare fordi den ligger på snikksnakk.

Anonymous poster hash: b5c16...6b7

Skrevet

Jeg likte generell debatt slik det var før, og jeg synes alle forum trenger et slikt underforum. Nå havner vel alt jeg likte med generell debatt på snikk snakk, som allerede er stappet full ordleker og usaklig piss, og det synes jeg er synd.

Eller så havner det på skråblikk og generaliseringer, noe som heller ikke alltid er passende dersom man ønsker en seriøs diskusjon.

Anonymous poster hash: 7bbc1...4a9

Skrevet

Når jeg ikke vet hvor jeg skal legge tråd hen, så legger jeg det på generelt. Nå blir jo vanskelig :(

Samme sjæl.

Skrevet

Generell Debatt har vært et fint sted å være i helgen, for brått var det flere ymse tråder her. Og så går jeg inn her i dag, og alt er tilbake til flyttemodus igjen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...