AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hei dere, jeg har vært i ett forhold(bra) siden vår 2010. Enkelt og greit så har vi hatt våre oppturer og nedturer og er ganske voksne til alderen og skjønner oss greit på faser man må igjennom. Men nå er det kommet ditt hvor hun ikke føler noe kjæresteting med meg lengre, hun betrakter meg mer som en venn og ikke kjæreste, vi er i tillegg småbsrnsforeldre, eget hus ny bil, og dyr. Hun bruker mere av sin tid på å skrive med gutterkamerater enn å vise meg litt oppmerksomhet som kjæreste, har lest endel lignende historier her inne men er fortsatt rådløs. Saken er at hvis hun må flytte ut har hun ikke mye å gå til, samtidig har vi slt på stell sammen, økonomi og resten so følger hverdagen. Er tom så får heller svare på spørsmål rundt detaljerAnonymous poster hash: 8132e...593
Gjest bustyvel Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Har du snakket med henne om det? Kanskje dere skulle vurdere parterapi? At hun "ikke har noe å gå til" og at dere har hus, barn og dyr sammen er ingen unnskyldning for og holde det gående om det ikke blir bedring.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Du har kanskje vært litt for snill og ettergivende? Mange kvinner må ha motstand for å ikke miste tenningen. Om du alltid føyer deg og bare vil alles beste hele tiden er man ikke en spennende mann i kvinners øyne. Slik er det bare. Anonymous poster hash: 3928b...98c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Jeg er av fysikk grov/trent. Psyken min er myk og snill, men vi er mennesker og kan krangle. Men generelt så har vi stått sammen som ett team. Virker som vi fungerer bedre når vi har litt motgang, mulig vi er rare. Anonymous poster hash: 8132e...593
Guuttt288 Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Vi har snakket masse, hun sier at vi må ta en dag av gangen og ike bruke opp energien på å tenke på morgen dagen, mye rett i det. Men jeg har nok vært ettergivende på både materialistiske ting og oss selv i mellom, kanskje jeg bare må bli mer mann? Det dere sier? Samtidig er jeg en type som gjør alt selv, bil, bygging, sveising, er en handy mann.
Guuttt288 Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Ja der kom brukernavn frem, samma det. Er ikke feil å spørre om råd 1
Guuttt288 Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Sex har det også blitt mindre av, samtidig som hun ser veldig mye bedre ut eetter fødselen. Selvtilliten hennes stiger mens min synker. Egentlig har jeg ingen grunn til dårlig selvtillit men hun "prøver" å være ett nivå over meg føler jeg.
Guuttt288 Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Ja da kom sannheten frem i går kveld, jeg har alltid hatt en mage jeg kan stole på, og jaggu hadde den ikke rett denne gangen også, det er følelser ute å går mellom min kjæreste og en som jobber oppimot min arbeidsplass. kort fortalt så kommer kortene på bordet nå. Her blir det oppvask-møte! største skuffelsen er løgner, enda jeg har klart og tydelig sagt at å være ærlig er det beste hos meg, så nå blir det unødvendig mye vondt for henne og folk rundt, men jeg står med strak rygg og lar meg ikke knekke i denne tid fremover. Jeg har alle mulighetene åpne både økonomisk og alt annet som følger med.
Guuttt288 Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Ja da kom sannheten frem i går kveld, jeg har alltid hatt en mage jeg kan stole på, og jaggu hadde den ikke rett denne gangen også, det er følelser ute å går mellom min kjæreste og en som jobber oppimot min arbeidsplass. kort fortalt så kommer kortene på bordet nå. Her blir det oppvask-møte!
Weddingfever Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Huttetu, dette var ikke noe koslig! Virker som du fortjener bedre enn denne jenta. Trist att forholdet ryker, bra du tar det så bra som det virker. Grusomt med løgnene, du hadde fortjent sannheten fra dag 1 i dette tilfelle. Synd terskelen for og lyve og gå bak ryggen til de du "elsker" blir mindre og mindre for hvert år som går for mange. Stå på og kom sterkere ut av en vond periode. Lykke til!!
Guuttt288 Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Spesielt trist og vondt, fordi jeg respekterer denne jenta så høyt, har aldri latt andre jenter komme innpå meg verken nettbasert eller de få gangene jeg har vært ute i helgen. Har nesten ikke engang latt meg rive med og løfte blikket på andre fordi jeg nettopp har hatt alt jeg trenger av denne jenta. tilliten gikk fra 1000% til 0%. Har gitt henne en sjanse fordi hun har mange bra sider for meg også, men nå blir ærlighet og åpenhet et prioritert tema fremover.
Weddingfever Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Spesielt trist og vondt, fordi jeg respekterer denne jenta så høyt, har aldri latt andre jenter komme innpå meg verken nettbasert eller de få gangene jeg har vært ute i helgen. Har nesten ikke engang latt meg rive med og løfte blikket på andre fordi jeg nettopp har hatt alt jeg trenger av denne jenta. tilliten gikk fra 1000% til 0%. Har gitt henne en sjanse fordi hun har mange bra sider for meg også, men nå blir ærlighet og åpenhet et prioritert tema fremover. Huff og huff. At du gir en ny sjanse er veldig bra, men da må hun vel gjøre litt av jobb for og kunne vise seg verdig den nye sjansen? Følelsene for denne andre mannen da? Hva skal hun gjøre med det nå som du gir forholdet en ny sjanse? De skrus vel ikke av på en bryter av den grunn? Vanskelig situasjon du er i nå. Kommunikasjonen må stå høyt i fokus for dere fremover vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå