AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Har noen av dere noen sunne og gode fisk-og vegetarretter som dere vil dele, har gått litt tom for ideer!? Anonymous poster hash: 78b34...a59
mckinley Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Jeg syns det er greit med retter som går fort og er relativt enkle, så på travle dager lager jeg enten det jeg har tilgjengelig av grønnsaker og hiver det oppi en wokgryte med egg eller så skrur jeg på ovnen og setter inn en ildfast form med squash, tomaspuré, gulrøtter og ost lagvis med en del salt og pepper på hvert lag - kjempegodt!
Gjest Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 På veganmisjonen finner du masse godt (bare å bytte ut vegansk ost med vanlig ost,rismelk med vanlig melk osv hvis du spiser/drikker det) Vil spesielt anbefale falafel( bare å søke i bloggen hennes for å finne oppskrift) 1
Gjest ghej75 Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Her får jeg en del inspirasjon: http://joanne-eatswellwithothers.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå