Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

står foran et slags brudd med en jeg har datet en stund, og tenker hele forbanna tiden på hva jeg skal si når vi møtes neste gang, for å avslutte det..dette ødelegger endel for meg om dagen, og gjør det ikke lettere at jeg tror at han ikke kommer til å bry seg om om det tar slutt mellom oss (noe som sårer meg utrolig mye :( ).

Uansett: Jeg skal på en happening med medstudentene mine ikveld, typ mat og fest etterpå..er ikke heltidsstudent på dette studiet, til opplysning, så kjenner ikke alle så veldig godt føler jeg..

Jeg lurer på om noen har tips/råd om hvordan jeg ikke skal tenke på kjipe ting hele kvelden + ikke falle for fristelsen å sjekke FB non-stop? :) Vil bare ha en koselig kveld uten å bruke tid på å være lei meg for han.. :)

Anonymous poster hash: 2628f...e2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La mobiltelefonen din være igjen hjemme, eller be en venn om å passe på den for deg og ikke la deg få den med mindre det er absolutt krise (og da ikke noen «må-sjekke-Facebook-krise»).

Så kan du glede deg med å bli kjent med nye mennesker i stedet.

Skrevet

La mobiltelefonen din være igjen hjemme, eller be en venn om å passe på den for deg og ikke la deg få den med mindre det er absolutt krise (og da ikke noen «må-sjekke-Facebook-krise»).

Så kan du glede deg med å bli kjent med nye mennesker i stedet.

Det var en veldig veldig god ide, 1000takk :) :) Er ei jeg kjenner såpass godt der jeg skal som kan passe på tlf min i veska si ikveld :)

Anonymous poster hash: 2628f...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...